28.
Sorry geen tijd gehad om na te lezen. Don't blame me voor wat rare foutjes, waarschijnlijk. <3
De (a) bij het rapport betekent: A-level.
De (a) bij het rapport betekent: A-level.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (13)
Jezussss die man heaaa oefff!
1 decennium geledenik word er gewoon spontaan boos van. .. hahah
ik hou van je verhaaal je schrijft zooo goed!
je beschrijft het allemaal zoo goed! <3
*kijkt naar de cijferlijst van Niall*
1 decennium geledenMijn ouders zouden zo ongelofelijk trots op me zijn als ik met zo'n cijferlijst thuis kwam. En wat heeft Niall een rotvader, echt zo iemand waar je het liefst die cijferlijst in zijn reet duwt.
Wtf? Ik haal nooit zulke cijfer .. En still krijg ik niet zoveel gezeur! Is this man sick. Your son is freaking handsome & smart, in tegenstelling met jou. Old nasty men ! .
1 decennium geledenOmg... die cijfers van Niall zijn zo goed 0_o' Die pa is geflipt... pfff... volgens mij is hij gewoon jaloers omdat hij weet dat zijn zoon 10x beter is dan hem zelf... BAM! Top that Bobby Horan x'd
1 decennium geledenIk dacht echt zo van; hm, wat voor punten zouden dat dan zijn?
1 decennium geledenEn toen las ik echt met open mond zijn cijferlijst en ik had echt zoiets van; "DAMN! DIE ZIJN TOCH HARTSTIKKE GOED!"
En toen flipte die pa en wilde ik hem ontzettend hard slaan. Hij is echt ziek in zijn hoofd als hij die punten niet goed vindt en dan vooral met het commentaar van zijn mentor eronder.
Hij noemt het nog wel 'héél slecht' Gvd, je wilt niet weten hoe hard ik die man wil slaan. Gaat hij eerst goede punten afzeiken en hem dan ook nog eens huisarrest geven om hogere punten te halen.
Like omfg, als hij dat heeft, gaat hij zich toch vervelen en ik denk niet dat het dan werkt. Maargoed, IK WIL DIE MAN SLAAN!
Someone has got to hold be back from him if I ever meet him. GRRR.
Snel verder, alsjeblieft. <3