Chapter 8.
Na een paar uur lopen de meiden met volle tassen door de tas. Je kan zien dat Lara aan het genieten is van het weer. Ik moet toegeven, het is prachtig weer. De zon schijnt en er hangt geen briesje in de lucht. 'Zullen we in plaats van op een terras wat drinken, lekker in het park gaan zitten? Op het gras met wat drinken?' stelt Nareesha voor. Lara knikt en Nareesha wikkelt haar arm om die van Lara heen. We lopen het prachtige park in en kiezen een plekje uit boven op een heuvel. 'Het enige wat ontbreekt is het strand' hoor ik Lara mompelen. 'Wat zei je daar?' vraagt Tom. Lara wuift het weg en begint te lachen. 'Niks, ik zat een beetje in mezelf te praten'. We glimlachen allemaal naar der.
Als Lara der drankje op heeft grijpt Max der bij der armen. Ze springt op zijn rug en samen rennen ze door het gras. Ergens voel ik een steek. 'Dat zou jij kunnen zijn Nath' hoor ik iemand achter me zeggen. Ik zie Jay opstaan en naar me toe lopen. Jay is altijd mijn beste vriend geweest. Jaythan noemen ze ons ook wel. 'Je bent der beste vriend. Het is niet erg als je gevoelens voor der hebt' zegt hij en slaat zijn arm om mijn schouder. Ik glimlach. 'Dat weet ik, maar de fanbase'. 'Screw the fanbase! Willen ze niet dat je gelukkig wordt ofzo? Ze moeten er maar mee leren leven dat jij een speciaal meisje in je leven hebt'. Daar begin ik over na te denken. Aan de ene kant heeft Jay gelijk en verdien ik ook wat geluk in mijn leven maar aan de andere kant kunnen we heel veel fans verliezen. 'Ik denk er over na' zeg ik na een tijdje. Ze komt er snel genoeg achter.
Reageer (1)
Nath, stop met zo te doen en gaat er gewoon voor! Als ze fans kwijt geraken bewijst dat dat ze niet echt een fan zijn! (:
1 decennium geledenGeweldig echt waar! Spijtig dat het nu hier stopt dus snel verder please! <3