Foto bij Chapter 6.

Dit is het volgende stukje.. Het was een moeilijk stukje om te schrijven en ik hoop dat jullie het begrijpen. Zo niet zou ik dat graag willen horen, zodat ik dingen kan verbeteren.. Geniet van het volgende stukjes lieve abo's en nieuwe lezers <3. Geschreven in Lara pov. x

'Laar, ik heb een verassing voor je' hoor ik Sabrina achter me zeggen. Ik laat Nathan los maar hij blijft mijn hand vasthouden. 'Wat dan?' vraag ik geschrokken. De deur van de tourbus gaat open en de rest van de band komt eruit. 'Jongens!' gil ik en spring Max om z'n hals. 'Gefeliciteerd zusje' zegt ie tegen me en geef me een kus op mijn hoofd. 'Dat is eigenlijk niet je verassing' zegt Sabrina lachend. Ik kijk der met opgetrokken wenkbrauwen aan. Ze glimlacht naar me en wijst weer naar de bus. Van veraf zie ik iemand uit de bus stappen. Het figuur is lang en het een grote juttenzak op zijn schouder. Zodra hij me ziet laat hij de tas vallen en doet zijn armen open. 'Brian!' Gil ik en sprint op hem af. Al snel sla ik mijn benen om zijn middel en knuffel hem hevig. 'Ik heb je zo gemist' Huil ik. 'Ik jou ook popje, ik hoorde van Sabrien dat je vandaag de uitslag kreeg. Ik kon meteen met verlof' fluistert hij. Mijn broer Brian is 24 jaar oud en zit al 5 jaar bij het leger. 2 jaar geleden is hij opgeroepen tot 2 jaar in Afghanistan. Godzijdank dat hij heelhuids terug is.

'En toen zag ik voor me iemand met een granaat staan. Ik ben zo snel mogelijk naar binnen gerend en heb geprobeerd zoveel mensen uit het gebouw te begeleiden' vertelt mijn broer het verhaal aan Max, Siva en Jay die geconcentreerd aan het luisteren waren. Nathan en Tom waren op de Wii een spelletje aan het doen. 'Ik ben zo blij voor je! We moeten dit echt gaan vieren. Morgen shoppen?' ratelt Nareesha in één keer door. Ik begin te lachen. 'Ik vindt het goed' zeg ik. 'Maar kunnen we dan ook iets gaan drinken, op een terras ofzo' vraag ik blozend. 'Natuurlijk!' zegt Sabrina die met 3 kopjes thee komt aanzetten. 'Ik weet nog, de dag nadat ik het nieuws had gehoord. Ik ben meteen naar de zee gegaan. Ik ben met me voeten door het water gaan lopen en met me kop in de wind. Heerlijk. De beste dag die ik ooit heb gehad' Sabrina zit weer in der eigen wereldje. De hele dag gaat het zo door. Max, Jay en Tom die grapjes met me maken. Siva die me weer iets nieuws leert en Nathan die met één blik me hele dag weer goed kan maken. Me broer is na 2 jaar weer veilig in het land. Morgen ga ik een dag weg met de beste vrienden die ik me kan wensen. Maar het belangrijkste; Ik heb mijn gevecht in leven overwonnen.

Reageer (5)

  • Hood

    Ze verdient het zo om niet meer ziek te zijn! (:
    Volgens mij laat ik me te veel gaan in dit verhaal maar dat komt alleen maar vanwege dat je zo goed schrijft! (;

    1 decennium geleden
  • Yongguk

    Omg zo mooi!!! :'3

    Snel verder laiverd.

    1 decennium geleden
  • McGuiness

    Ohh, ik ben zo ongelooflijk blij voor haar! 1. Ze overwon haar ziekte. 2. The Wanted zijn zo ongeveer haar beste vrienden. 3. Haar broer is speciaal voor haar teruggekomen uit Afghanistan. Op dit moment moet zij toch echt even een van de gelukkigste meisjes in de hele wijde wereld zijn?

    1 decennium geleden
  • Allysae

    awwww
    dit is echt leuk voor der
    snel verder

    1 decennium geleden
  • xmajorie

    Weer een leuk stukje! :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen