'En als de leraren je zien hang je!'
Verbaasd kijk ik Naruto aan..je mocht toch roken op scholen?Dat is wat ik heb gehoord en gelezen..

Naruto pov.:

Ik kijk naar Junya die even verbaasd kijkt en dan zachtjes lacht. 'Maar waarom dan niet? Daar staan ook rokers.' En wijst naar achteren.
Ik kijk en knik lichtjes. 'Daar staan alles oudere jaars, de leraren komen daar bijna niet, en als ze ze snappen komen zij er wel onder uit.' Junya kijkt me aan en wilt me meesleuren naar de plek waar de oudere jaars staan. 'Kom nou Narutooo..Dadelijk is de tijd voorbij en heb ik dit ding nog niet op gerookt.' 'Ja, daag Junya, ik ga liever binnen zitten.' Zeg ik en trek me los. Ze haalt haar schouders op en loopt van me weg. Zuchtend loop ik naar binnen en krijg vragende blikken van mijn klasgenoten. Ik maak een gebaar alsof ik rook. 'Rookt ze? O mijn god ze is echt gek, ze verkloot haar hele leven.' Zegt Sakura en trekt een minachtend gezicht. 'Laat haar toch eens met rust Sakura, je weet niet eens hoe het bij haar thuis is. Als je weet wat zij moet mee maken dan zou ik dat ook zeker weten doen. Denk daar maar eens over na', Zegt Tenten,'ik ga haar halen, de bel gaat bijna.' 'Ik ga wel met je mee Tenten.' Staat Ino haar bij en staat ook op. Met z'n tweeën lopen ze de aula uit om Junya te halen. Ik kijk naar Sakura die de twee kwaad nakijkt en alles alweer terug begint te stoppen in haar tas.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen