*Harry Styles

Stomverbaasd keek ik hem aan. Hij chanteerde me! Ongelofelijk hoeveel lef die gast had... Ik zou het aan iedereen vertellen, als hij dacht dat hij me hiermee kon intomen had hij het goed mis. Maar... als ik dat zou doen, zou hij aan Liam vertellen dat ik met Zoey gekust had. Wat dan? Liam zou er absoluut niet blij mee zijn. Gezien mijn reputatie als flirt zou hij denken dat ze niets meer dan een scharrel voor me was. Dan zou onze vriendschap kapot zijn of er tenminste een flinke deuk in zitten en zou ik waarschijnlijk uit One Direction liggen. De enige manier waarop ik zowel Liam als Zoey kon behouden was als we het een tijdje geheim hielden en aan het eind van de zomer Liam erover zouden vertellen. Op die manier bewees ik dat ze meer dan gewoon een scharrel voor me was aangezien het al een hele zomer stand hield. Ik keek Trevor nog steeds kwaad aan. 'Zit je daar zelf niet mee? Dat Zoey me kust?' Trevor schudde zijn hoofd grijnzend. 'Morgen is ze je alweer beu en komt ze weer met hangende pootjes bij mij aan gekropen.' lachte hij.
Dat was niet waar. Dacht ik... Zo goed kende ik Zoey eigenlijk niet. Zou ze dat doen? Was ik een flirt? Ik voelde een steek in mijn borst en schudde die gedachten snel van me af. Nee, zo was ze niet.
Dat wist ik gewoon. Ik hoorde de deur achter me piepend open gaan en Ariana kwam binnen geschuifeld. Ze masseerde haar slapen met 2 vingers en keek ons vernietigend aan. 'Wat zitten jullie te roepen?' snauwde ze met een opvallend zwak stemmetje. Ik schudde mijn hoofd, wierp nog een laatste boze blik op Trevor en ging vervolgens in de zetel zitten.
Ik walgde van Trevor en ik walgde van mezelf. In wat voor situatie was ik nu weer terecht gekomen? Waarom was ik verliefd op Zoey? Waarom was ze Liam's nichtje? Waarom gebeurde dit weer bij mij? En waarom was Zoey zo verdomd aantrekkelijk?

Waarom kan ik zo verdomd slecht schrijven vandaag? Waarom? Waarom?! xD

Reageer (3)

  • Bts

    Haha, dat laatste (niet van het verhaal) XD. En zo slecht schrijf je niet hoor (:

    1 decennium geleden
  • DouglasBooth

    t is helemaal niet slecht! i love it! :]

    1 decennium geleden
  • Picadilly

    Ik vond dit toch een leuk stukje hoor xd xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen