Foto bij 4 #marleen tegan.

Zuchtend nam ik men ticket van men vader aan. Straks dat vliegtuig weer in. Ik liep naar een bankje en liet me er op neer vallen en zette men tas naast me neer. Ik haalde men mobiel uit men zak en zag dat ik een sms had van megan. Mean wat misde ik haar. Schat mis je super erg. Kom zo snel mogelijk naar je toe hoor. xxxxx Ik glimlachte zachtjes. Skaddie, mis jou ook super erg. Alsjeblieft zo snel mogelijk. Hopelijk mag je een lange tijd blijven xxxxxxxx Ik klikte op versturen en klikte alles weg. Ik keek nog even naar de achtergrond waar ik samen op stond met megan. Ik kon altijd zo erg met haar lachen. Ik zou haar voor een lange tijd niet meer zien. Hopelijk kwam ze snel naar Stratford. "Het vliegtuig naar Stratford gaat over enkele minuten vertrekken" werd er omgeroepen waarna ik men vader en moeder even op zocht tussen al die mensen. Waar waren ze nou ? Snel stopte ik men mobiel in men zak en stond op. Ah daar. Ze liepen al de richting in waar we heen moesten. Snel liep ik naar ze toe met men koffer achter me aan. "Van plan zonder mij te gaan ja" mompelde ik waarna ik men tas iets beter over men arm legde. "Oh sorry lieverd" Yeah right. Ik pakte men kaartje en lied die aan de vrouw zien die bij de ingang stond. "Oke, ga maar" glimlachte ze wannaar ik deed wat ze zij. Ik wist al precies hoe het ging als je ging vliegen. Maar elk vliegveld was toch anders.

Wat tot grote ergenissen leid van men ouders.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen