Foto bij 1 #Marleen tegan.

Justin a begin.

Hier zat ik dan, op men kamer, men koffers in te pakken. We gingen verhuizen, voor de zoveelste keer. Men ouders moesten altijd verhuizen. Waarom ? God mocht het weten. Ik weet het niet, volgens mij deden ze het gwn om mij te treiteren. Ik had net weer vrienden gemaakt, en ja hoor, we moesten weer verhuizen. Men ouders dachten nooit eens aan mij, hoe ik me voel. Het ging alleen maar om hun, en om hun werk. Ze waren dan ook nooit thuis. Niet dat ik dat erg vond. Ik vond het altijd wel fijn om alleen thuis te zijn. Geen gezeik aan je kop. Maar soms mis ik ze toch wel. Ik had dan altijd wel vriendinnen die vaak met me mee gingen naar huis, bijvoorbeeld, Tess, en magan. Maar die had ik straks niet meer. Want we moesten weer zo nodig verhuizen, en nog wel naar Canada. Het plaatsje Stratford. Men ouders probeerde me nog wel op te vrolijken met. 'Justin bieber woont daar ook' yeah right. Net of die daar altijd is. Nou, ik hoop eigenlijk van niet. Ik vind die bieber maar niks. Oke, zen muziek is goed, dat moet ik toegeven. En al te lelijk is die ook niet. Maar iets staat me gwn niet aan. Hij is ja, hoe zeg je dat.. arrogant ? Hij schept op over z'n rijkheid, enalles, urg. One Direction is gwn veel beter. Als men ouders nou zijden, 'One Direction woont daar ook' Oke, dan ging ik er met plezier heen. Maar nej, die bieber moes daar weer wonen hé.


Waarom overkomt mij dit ?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen