Chapter 4.
Hier een klein stukje en dan activeer ik vanavond nog een stukje! Bedankt voor het lezen en ik hoop dat jullie het verhaal nog steeds leuk vinden.
Dit stukje is geschreven in Lara pov.
'Je bent afwezig' fluisterd hij als hij zijn armen om mijn middel wikkelt. Zoals altijd staan we bovenop een heuvel. Ik in een wit jurkje met een spijkerblousje en hij in een spijkerbroek, een tshirt en een spijkerblouse erover heen. De wind blaast door onze haren en ik voel zijn lippen op de achterkant van mijn nek. 'Ik zit gewoon te denken' mompel ik als ik mezelf dichter tegen hem aan druk. 'Wanneer vertel je nou wie je bent' fluister ik. Ik hoor hem zuchten. 'Je weet dat dat nog niet gaat, maar ik beloof je dat ik het je snel vertel' Hij drukt een kus op mijn hoofd en trekt me mee naar beneden. Samen kijken we naar de zee en naar de prachtige zonsondergang.
Ik heb ondertussen al meerdere chemokuren ondergaan en niets helpt. Soms heb ik momenten dat ik de hoop wil opgeven en mezelf van kant wil maken. Ik ben 18 jaar en ik heb niet eens een leven. Ik leef voort naar de dag dat de dokter zegt: 'Ik heb goed nieuws..'
Reageer (4)
Ze moet gewoon beter worden! (:
1 decennium geledenAls er iemand is die dat verdient is het haar wel! (: En Nathan moet haar helpen (; Oké, I'm gone read a little bit further (:
Mensen.. Echt zielig dat ze dat moet ondergaan! Like your story btw
1 decennium geledenAawww -knuffelt dr- Poor you D;
1 decennium geledenSnel verder hoor, want ze moet beter worden ;O (AA)
Ohh, dat is echt zo zielig voor haar!
1 decennium geleden