Proloog.
Mijn naam is Lara Monroe, ik ben net 18 en ik leef al 11 jaar met een groot probleem. Een probleem dat niet makkelijk te verhelpen is. Mijn ouders staan op het punt te gaan scheiden door mijn probleem en mijn broer is het huis uit omdat alle aandacht op mij wordt gevestigd. Dit is niet iets wat ik heb gewild, niet iets waar ik een keuze voor heb gehad. Als ik het ander had kunnen doen, dan waren we nog steeds het gelukkige gezin van 11 jaar geleden. Dan hadden we gezamenlijk Kerst kunnen vieren of gezamenlijk op vakantie. In de 18 jaar dat ik leef ben ik nog nooit op vakantie geweest. Ik ben nog nooit naar een pretpark geweest of naar een concert. Ik heb nog nooit een patatje met mayonaise gehad of een lekkere burger bij de burger kind. Mijn leven bestaat uit ziekenhuizen, medicijnen en genezen. De dokters noemen mij een wonderkind, dat ik nog leef vinden ze een wonder. Mijn beste vriendin heeft de ziekte 3 jaar geleden overwonnen en is de enige die nog hoop heeft in mijn kracht. Zij is degene die mijn hand vasthoudt tijdens elke chemokuur, zij is degene die een lach op mijn gezicht tovert als alles weer eens tegen zit. En zij is degene die al mijn dromen laat uitkomen wanneer ik de hoop heb opgegeven.
Mijn naam is Lara Monroe en ik leef al 11 jaar met de ziekte Leukemie.
Reageer (5)
had dit eerder moeten lezen
1 decennium geledenIk weet dat ik dit verhaal al veel sneller had moeten lezen, maar vergeef me voor de tijd te kort! (: Ik ga nu verder lezen want je verhaal is nu al geweldig! (; Je schrijft echt prachtig!
1 decennium geledenWow, echt heel erg mooi geschreven!! Abo!!
1 decennium geledenOhh, wow... <3
1 decennium geleden;o
1 decennium geledenOmg abo!
Snel verder !!