' Het is niet zo heel erg!'
' Jayz...'
' Ja?'
' Sorry...' ik zit met Jayz aan tafel in een 5 sterren restaurant, we hebben 100 euro pp. gekregen van Sven, hoe hij aan het geld komt weet niemand! Jayz denkt gestolen en dat hij bang is betrapt te worden, maar dat klopt niet, het is mijn schuld! We hebben grote deels van de tijd niks gezegd, ik voel me ongemakkelijk!
' Ten eerste, het is niet jou schuld, dat hij denkt dat hij de kerstman is,' ik bijt op mijn lip, ' ten tweede, Het is toch niet zo heel erg?'
' Nee... maar... dat eerste... nee wacht want... ik twijfel er over...'
' EUHM... DUIDELIJKHEID!'
' STT! er zitten... Jayz... god... ik...'
' DANK U!'
' Lief he! maar euhm... ik wou alleen even... zullen we anders, gewoon betalen en gaan?'
' NEEH! Sven heeft me games gegeven en in ruil daar voor moest ik hier met jou eten!'
' uhum!' er staat een ober naast ons, voor het toetje, ' Als alles hier niet naar wens is kunt U alles wensen wat U wil, direct daar!'
' Meneer, wij zijn twee tieners!'
' Dus? Wilt U live muziek? dan kunt U morgen beter terug komen, dan is het...'
' Wij zijn je, ga verder!'
' Zoals U... uhm Je wenst! morgen is het "tieners feest"'
' Okee...' Jayz kijkt raar.
' Nee wowowow, met LIVE muziek?'
' Ja? als je wil komen? dan kan ik een speciaal prijsje maken? omdat het hier niet naar wens is?'
' JA... en de LIVE muziek is dat al vol geboekt?' vraag ik en Jayz begint het te begrijpen, met de straat zijn we namelijk een band aan het oprichten, dit is onze kans!
' JA! inderdaad, want...' ik leg mijn hand voor Jayz mond.
' Nou? het laatste half uur? is volgens mij nog niet? volgeboekt? hoezo?'
' Mag onze band optreden?'
' Ik denk het? mail adress opschrijven? hier? en repeteer een half uur vol?'
' Yep, waarom klinkt u zo vraag achtig?'
' OHW? gewoon? eet maar je toetje?'
' Okee...' we hakken het gesprek met de ober af, eten het toetje en gaan naar huis!
thuis fietsen we gelijk bij Nikita en Dana, de tuin in en rennen naar binnen.
' Jongens, ik ben een soort manager gaan spelen daar, we mogen morgen een half uur vol maken met de band op het "tieners feest!" cool he!'
' Cool!'
' Repeteren repeteren, en zo door! Morgen optreden in een 5 sterren restaurant!'
' Chill!'
' Heey... Teera, heb je iets uitgespookt?'
' Nee! serieus niet, daarbij zat ik DE HELE TIJD bij Jayz, toch Jayz?'
' Ik kan dat niet ontkennen, Nikki!'
' Okee... dat is cool... laten we gaan repeteren!' we gaan repeteren tot in de avond, als de ouders van Nikita en Dana ons weg sturen, we hadden Linda ook opgehaald, die hoort immers ook in onze band!
Ze is de hele dag al stil...
wacht, ik geef een uitleg over het ontstaan van de band en wie wat doet:
Toen we ons een keer verveelde pakte Nikita haar keyboard (die op dit moment is vervangen door, morgen een vleugel, een piano)ze riep dat ze een liedje kon spelen, en begon te spelen, Jayz zei, die moet ik ook kennen, hij bespeeld de drum, hij ging hem halen ( ja, zo ongeveer onmogelijk, maar het was een bouw pakket, om mee te nemen) en begon mee te spelen, Dana, die de gewone gitaar speelt, pakte haar gitaar en sloeg in, het klonk heel goed, Linda, die basgitaar speelde ging hem halen en ook mee spelen, ze keken mij allemaal aan 'wat?' vroeg ik.
' Heb jij ook een instrument?' vroegen ze me.
' Nope!'
' Okee, dan ben jij onze Zangeres en manager, want wij zingen de refreinen mee!' alles begon als grap, maar het werd ook echt een hit!
dit doet iedereen:
Dana-Gitaar
Jayz-Drum (in Jayz stijlXD)
Linda-Basgitaar
Nikita-piano(morgen vleugel)
Sven-nep publiek(hij wou ook in de band, toen hebben we dit verzonnen)
Teera- Zingen, en de manager.
Er zijn nog geen reacties.