' Sven doe normaal'
Ik weet niet of het aan mij ligt maar Jayz vind Dana wel wat denk ik.
OHW, Chill out avondje? we kwamen er achter dat de film saaaaaaaaaaaaaaaaaaai was, dus gingen we niks doen dan kletsen, tot Jayz moeder kwam, ik verdween, en Jayz bijna een hartaanval kreeg, door mijn plotselinge poging!
Hoe het op dit moment is met Sven?
Dat ga ik zo zien denk ik, op dit moment zit ik bij Nikita en Dana, we bespreken wat we volgend weekend gaan doen, volgende week woensdag is het de 'buurt forever love' dag, een dag dat we met de hele buurt elkaar lieve cadeau's sturen, het onderling in onze stad bekend dat wij dat doen, als je iemand uit onze straat leuk vind, is het niet iets om op Valentijnsdag te vieren, nope, eerder op deze dag een kaartje of iets, en wij gaan met zijn drieën iets maken voor Jayz, Sven, Linda, en nog wat vrienden (geen Valentijnsdag vieren, maar mijn gewone vrienden mogen wel in het zonnetje gezet worden op de buurt dag!). het is alleen niet de bedoeling dat dit een nationale feestdag word, dus houden we het voor in de buurt en via via de buurt!
okee genoeg uitleg!
' dus, we zijn het er over eens, muffins bakken en die versieren!' zegt Dana, die een blaadje in haar handen heeft met notities.
' Ja, en ik vind dat we omdat Teera hem leuk vind, die van Jayz extra moeten versieren!'
' and thank you!'
' HAHAHAH, hij komt net de tuin in!' lacht Dana, en ik voel mezelf rood worden.
' Nikki help!'
' Ga maar even, kom... Dana, we zijn zo terug!'
' Ja, HAAY JAYZ, waar is Sven?'
' Ja, over dat, hij riep de hele tijd hohoho vanuit zijn kamer, hij rende naar beneden pakte zijn fiets en schreeuwde: MEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRY CHRISMAS!'
' Gaat het wel goed met hem?'
' Geen idee, ik vroeg waar ga je heen, hij zei, Tot zo, jij bent extra lief geweest! dus ik denk dat hij zo komt!' ik hoor ze door de muur heen praten! terwijl Nikita en ik proberen mij niet te laten verdwijnen, als de angst is verdwenen lopen we naar binnen.
' Heey, dames, Sven is gek geworden!'
' YEAH!' roep ik lachend.
' Hij denkt denk ik dat hij de kerstman is!'
' Nikki, boks!' ik geef Nikita een boks, zij is immers de enige die weet waar ik het over heb!
' Hoezo, ik maak me zorgen over S...'
' HOHOHO!' Sven loopt naar binnen en loopt naar een plant toe bij Dana en Nikita. Hij legt er allemaal cadeau's neer! ' Ik heb echt mijn best gedaan, maar omdat het onduidelijk was hoe lief Teera dit jaar was, heb ik voor haar een 5 sterren restaurant gereserveerd voor twee personen, en omdat Jayz zo lief was gaat hij mee!'
' SVEN DOE IS FF NORMAAL JOH!' zegt Jayz
' Wie is Sven lieve jongen, hier de rest is allemaal voor jou!'
' OHW!' zegt Jayz nu blij, ' wat lief... "Kerstman"' hij pakt een tasje aan met iets van tien spelletjes voor de play-station, hij gaat zitten en pakt alles uit.
' En het 5 sterren restaurant gaat door anders heb ik mijn werk niet gedaan en gaat alles niet door!'
' Ja! is GOED!' Jayz is ook gehersenspoeld denk ik, DOOR DE SPELLETJES
' En dit lieve meisjes, is voor jullie, nu ga ik naar Linda!'
' Niet thuis!' zegt Jayz, die de spelletjes als in een cirkel om zich heen heeft gelegd.
' Het moet!'
' Is dat ook nog voor mij?' vraag ik.
' JA!'
' OHW... okee... Nikki, jij moet weten dat ik alleen dat eerste...'
' Ik snap je! Wil je nog iets uitproberen? ik bedoel, stap 4 moeten we ook in onze macht hebben!'
' Inderdaad!'
' Jullie ratelen onzin!'
' jah... dat is waar!' zeg ik melig!
Er zijn nog geen reacties.