' Sven hypnotiseren!
' SORRY!'
' Ik moet je in controle houden, dat is mijn taak, dus... ik sorry, dat ik niet zei dat je moest blijven!'
' Dan hadden we geen film gehad, en ik dacht, hij zit tegen ons te liegen!'
' O... ik wou niet dat het zo zou gaan!'
' Tja... je bent erg lief... maar euhm... weetje, het was mijn schuld, en als je niet de wacht had moeten geven was het dan ook zo gegaan?'
' Nope!'
' Nikki, ik kan voor mezelf zorgen, ik weet ook wel dat je tegen slechtheid bent, maar...'
' Heey, je heb me niet in... het stond in de tekst, je...'
' Okee... ik weet het, maar dit is niet iets waarvan je weet dat het kwade krachten zijn'
' Ja, maar Teera, zag iedereen, ze geven jou de schuld!'
' MORGEN KAN IK ZE TERUG BRENGEN!'
' Beloof me dat dit de laatste keer was!'
' hmm...'
' ik zie dat maar als een ja! okee, sorry dat ik zo boos deed!'
' Mag ik Sven nog hypnotiseren?'
' HAHAH ja, tuurlijk wel!'
' Mooiz!' zeg ik, terwijl (tja, we zitten bij Nikki!) Dana met haar fiets naar binnen rijd.
' Wat was er net aan de hand?' ze kijkt ons aan met een blik die me niet heel erg... tja...
' Dana, jou had ik net nodig, gezellig! Nikki bemoeit zich met mij!'
' Go Nikki...' mompelt Dana.
' Laten we er over op houden...' stelt Nikita voor en ik knik naar haar.
' Top, voor eeuwig!'
' euhm...'
' grapje...' zeg ik snel.
' btw, blijf jij hier eten?' vraagt Dana
' dat... kan...'
' Ja, dat doet ze! toch?' vraagt Nikita
' Ja, goed...'
' Mooiz!' roept Dana.
we eten, en daarna gaan we, eerst naar Linda, en dan met zijn vieren naar Jayz en Sven.
' okee, Dana en Linda, gaan jullie alvast?' vraagt Nikita, goed dat ze er aan denkt want ik was het vergeten.
' Top!' zegt Dana.
' Verdwijn!' zegt Nikita als Dana en Linda ons niet meer kunnen zien.
' als ik die krachten niet had was dat aardig gemeen weet je!'
' Maar je heb ze wel! je bent weg!' top, ik loop door de deur, recht naar de badkamer, de trap op was eng, als er lucht tussen de trap en de grond zat, had ik het niet gered!
in de badkamer kijk ik naar niks in de spiegel tot ik verschijn.
' Checker...' zeg ik tegen Nikita die bij me staat ' ben ik er?'
' Yes Buddy!'
' Top!' we lopen naar Jayz kamer en gaan zitten.
' Beginnen we de film?' vraagt Jayz, terwijl hij tussen mij en Dana gaat zitten en ons beide een cola geeft.
' Slaapt Sven al?' vraag ik omdat ik Sven niet zie.
' ga maar kijken als je wil!'
' JA! Nikki, zullen we met zijn tweeën?'
' Yep!' we lopen naar Sven zijn kamer, dit huis ken ik op en top!
hij slaapt lief!
' AAAHW!' zegt Nikita en ik leg mijn vinger voor haar mond.
' Nikki waar zal ik hem in veranderen?'
' Opties, Ezel, olifant, chocolade reep, OHW, DE KERSTMAN, koopt hij cadeau's!'
' Nikki, top idee!'
ik ga naast Sven zitten en leg mijn hand op zijn hoofd, alsof hij ziek is.
ik denk er aan dat ik weg wil en verdwijn, ik weet niet zeker of Sven bij me is, maar ik begin een verhaal.
' Ik breng cadeau's rond en schreeuw HOHOHO, de kinderen kijken naar de hemel en roepen DE KERSTMAN! ik geef morgen cadeau's aan Jayz in het bijzonder' heey mag ik een gunst doen? ' Ook Nikita en Dana, Linda, en het grootste cadeau, een dag alleen met Jayz ga ik bezorgen aan Teera!' ik leg mijn hand weer op zijn hoofd en laat hem verschijnen, samen met mij! we lopen terug, CHILL OUT BABY!
Er zijn nog geen reacties.