We zitten op de fiets, we gaan naar de videotheek, en daarna naar de supermarkt, voor voedsel!
'Nieuwe fiets?' vraagt Linda, een ander buurmeisje van me, die we hadden opgehaald.
' Ja!' ik let niet op de weg of iets anders, Nikita let op mijn en haar veiligheid, en ik let er op dat ik niet verdwijn!
' dit is best wel eng he!' zegt Nikita, nadat ze een tijdje geleden schreeuwen omdat ik bijna aan werd gereden.'
' Ja!'
' Je bent wat kort af he?' vraagt Jayz.
' Ja...'
' laat maar Jayz!' zegt Dana, ik ben haar eeuwig dankbaar!
' Jongens ze heeft een rede die jullie toch niet begrijpen!'
' Geschreven in geheim schrift?' grapt Jayz. Sven heeft tot nu toe nog niks gezegt, ik doe mijn best, als ik nu verdwijn zal ik keihard door mij fiets heen vallen, en wat zou er gebeuren als ik in iets verschijn?
Gedverdemme!
' Teera, we zijn er hoor!' Hoor ik Nikita roepen en ik stap af, gelukkig ben ik niet iemand met gedachte lees gedachten, of dat is beter... ik zie Jayz moeilijk kijken, vage gozer!
we lopen nu de videotheek in, de man achter de toonbank lacht naar ons en zegt 'HEE!' ik mag hem nu al niet!
' Deze film please!' Jayz heeft al een film gepakt.
' Dat is een LEUKE! dat is 30 euro!'
' Het is toch 5?'
' Nu niet meer...' AFZETTER!
' Nikki?'
' JA!'
' Sorry, ik wacht wel buiten! Handelen jullie het maar af!' ik loop naar buiten waar ik mezelf laat verdwijnen en de winkel weer in loop, ik loop naar de plaats waar de dvd disc's worden bewaard, ik verschijn even pak een paar disc's en verdwijn weer, met de disc's, handig dit!
Ik loop de winkel uit, en verschijn weer, ik kijk welke DVD's ik heb, de goeie ieder geval wel!
' Waarom ging je naar buiten?'
' euhm... mijn ouders hadden die film dus zeg maar ook! ik had hem bij me, ook een paar die niet echt uit zijn!'
' Net... als in die videotheek? heb je gestolen?' Jayz kijkt me aan.
Hij vertrouwd me niet.
HAHAHAH sukkel!
' Nee... je vroeg net toch niet...' Nikita kijkt me aan.
' niet de bedoeling?' ik vraag het op een manier waardoor ze nogal gek naar me kijkt...
' NEE!' zegt ze een beetje boos.
' WOW, doe chill!'
' Lieve Teera, we brengen ze terug okee?'
' MORGEN!'
' Laat haar, het is haar schuld als we worden betrapt, dan mag het!' zegt Dana.
' HA, van Dana mag het!'
' Okee...' Stemmen Linda, Jayz en Sven in.
' Nope, Teera, ik ben een beetje jou wacht, en nu doe je dus... fout, dat is niet jou schuld, maar... mijne!'
' AAHRG! bemoei je daar niet mee!'
' Teera je draait door!'
' JIJ OOK!'
' CHILL!' Roept Jayz.
' We moeten nog Chips, gaan jij en Teera maar vast naar huis.'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen