1. hypnotiseren
2. spioneren
3. overal door heen kunnen
4. mee in het niks nemen.

'Cool! Nikki kan jij het lezen?' vraag ik met een big smile.
' Ja, jij heb me in vertrouwen genomen en daar staat dat ik het dan kan lezen!'
' Dit kan je alleen zien, die stomme pijltjes!' Sven voelt zich denk ik buiten gesloten!
' Ach Sven, ze zitten in hun fantasie wereldje!' zegt Dana, die zich denk ik nog erger buiten gesloten voelt
' Nou ja, wat jullie willen. Zitten we in ons fantasie wereldje!' zeg ik, Jayz kijkt er wat bestuderender naar!
' Jayz?'
' Nou, weet je. Dit is vaag! Maar misschien betekend het iets en is het geheimschrift!' zegt hij heel serieus.
' Ja, Jayz, nog even! Dan denk je dat het een speurtocht is! rechts links omhoog, naar beneden!' zegt Dana
' Kan ook!' ik merk dat hij ruzie probeert te voorkomen!
' Sorry, maar ik moet dit bespreken! Maar nikki, zal ik dat eerste punt, hyp, proberen?' vraag ik aan Nikita.
' Gaan jullie nu ook in raadsels praten?' vraagt Dana.
' Dana, dit is belangrijk! Bij wie, Teera?' zegt Nikita.
' Uhm, bij S!' ze merkt hoop ik wel dat ik Sven bedoel.
' OHW, waar voor uit proberen?'
' Gewoon voor de grap! Een beest of zo!'
' JA! HAHAHAH funny!'
' Jongens waar gaat dit over?' vraagt Sven
' Over niks, Sven!'
' Gaan we mij helpen?' Jayz gaat over op een ander onderwerp.
' JA! dat is goed idee!' we lopen weg staks naar de winkel voor de chill out avond van Jayz, en daarna? Sven hypnotiseren, wat ik Nikita niet heb verteld. Is dat als het werkt, ik het ga gebruiken!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen