vandaag ga ik het doen

We zijn net klaar met lunchen. "Tamara, zullen we vanmiddag met een gehuurde auto de natuur in gaan?" "Ja lijkt me te gek" zegt Tamara opgewonden.

2 uur later

"zo daar zijn we dan... op de top van een klif met zonsondergang." "Ja" zegt Tamara helemaal weer in love. Ze zoenen elkaar. Dan wil bart iets vragen. "Tamara.. ik wil je iets vragen" "wat dan?" "ehm. hij pakt wat uit zijn broek en zegt "Tamara, wil je met mij trouwen" Tamara kijkt heel blij en wil ja zeggen maar op dat moment GGGRRRRROOOOOMMMM BBBBRRRROOOOMMM RAAAAAAAAAAAAHHHH Bart kijkt verschrikt op. Tamara denk *Shit we moeten hier weg, ze hebben ons gevonden.* "Bart rij weg snel" Bart kijkt naar achter wat het is, hij dacht dat het een beer was, maar dat is het niet. Het is er te groot voor, het is wel 5 meter lang, en die voeten WTF dat moet wel maar 265 zijn. en dan die haren. Plots dringt het bij hem door "BIGFOOOT" Schreeuwt Bart. Dan trekt er dikke mist op. Hij hoort nog een paar voetstappen van bigfoot. De mist trekt net zo snel op als die is gekomen. Dan denk hij phwieuw die is weg. "Tamara kom we gaan snel naar huis" hij kijkt naar rechts... "Tamara?!?!?!?!" "NEEEEEE TAMARAAAAAA"
"BIGFOOT, IK ZAL JE KRIJGEN, LEVEND OF DOOD"

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen