De krachten lopen als volgt
Hier volgt het script, op een, voor ieder verschillend moment zal als je de gene hebt, dan zal je verdwijnen! dat zal een gek idee zijn, mede mogelijk door het fijt dat je er waarschijnlijk niks van af weet, wat komt door het fijt dat het iets is wat de mens met ' het gene' het niet horen te vertellen aan iedereen, sommige zullen de krachten verkeerd gebruiken, dit kan je alleen lezen als je of in vertrouwen bent genomen door een van de 'verdwijners' of omdat je een 'verdwijner' bent. Anders zal het er uitzien als dit >>>>>>><><>>><><<<<><><><<><>>>>< yep, vraag maar aan iemand die het niet weet van jou! okee, over de krachten, er zijn een paar basis powers die je gewoon moet weten!
1. als je denkt aan ik wil verdwijnen zal je ook verdwijnen, dat duurt maximaal 30 seconden, voor je weg bent.
2. met spiegels zie je of je er bent of niet, heb je behoefte het van de daken te schreeuwen, doe het dan als je geen spiegelbeeld hebt, of juist het spiegelbeeld jou niet!
3. Verschijnen, dat werkt andersom, denk aan dat je terug wil komen!
4. Er zijn ook echt krachten aan vast gelegd, die ga ik niet helemaal uitleggen nu, maar je kan:
1. hypnotiseren. het eeuwen oude gebruik, van ' niemand kan hypnotiseren, blijkt FAKE!
2. spioneren. Dit hebben we nodig in de wereld, een top spionne!
3. overal, behalve de grond onder je voeten! door heen kunnen gaan, ga dus beter niet op een bank zitten!
4. mee nemen, deze zal ik even uitleggen, en LET OP dit is belangrijk, Als je net iemand vast hebt, terwijl je verdwijnt, verdwijnt die gene mee, blijf vast houden, al wil je niet dat hij nooit terug zal komen!

dit zijn de gevolgen die je krachten mee nemen! ik zal hier de krachten toch even uitleggen, de hypnose, alleen mogelijk als die gene slaapt. en ook gevaarlijk als je er niet goed mee om gaat! ga op het bed zitten van de slapende die je wil hypnotiseren, zorg er voor dat je er bent, en verdwijn samen met hem/haar, door middel van je hand op je hoofd, zorg er voor dat je niet verschijnt! laat het hoofd los, je hand zit als het ware op zijn hoofd gedrukt, vertel iets als bijvoorbeeld, 'morgen ben je de hele dag blij.' gebruik de krachten goed!
spioneren, deze is makkelijk, het is ook wel stalken, maar ze kunnen het amper merken, of als baan, word ontzichtbaar, je kan ook dingen (terug) stelen, maar dat zal ik niet proberen, ga niet uitleggen hoe
over al doorheen kunnen en mee nemen, zal nu wel duidelijk zijn!
GEBRUIK JE KRACHTEN GOED OF HOUD DE GENE MET DE KRACHT IN HET FIZIER, ALS JE DE KRACHTEN VERKEERD GEBRUIKT ZAL HET TOT PROBLEMEN LIJDEN!
veel geluk, en plezier met je nieuwe powers!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen