op weg

TRRRRRIIINNGGGG,, TRRRRIIINNGGGGG,, TRIIIINNNGGGGGGGGGGGGG. "Wat is er?" fluisterde Bart. "hoe gaat het met Tamara?!?!" "Wie bent u" zegt Bart. "dat is nu niet belangrijk ik wil alleen weten hoe het met Tamara is" "Goed, maar ik wil nog steeds weten wie u bent." "zou ik Tamara kunnen spreken?"zei de man op een vreemde toon. "Ehm nee ze slaapt ik bel u zo terug." Bart maakt Tamara wakker. Tamara, Tamara. Tamara keek verdwaasd uit haar ogen. "er heeft net een man voor je gebeld, hij wou niet zeggen wie hij is." "ik bel hem wel ff terug" zei Tamara nog slapend." Tuuut Tuuut Tuuut "Met wie spreek ik?"zei de man "met een dronken kip" zei Tamara "hoe is het met je??" "Goed maar ik ben nog steeds in schok." "Tamara luister goed, neem je rust en dan bel ik je over 1 dag weer." "ok dat is goed". Tamara hangt op. "Dat was mijn vader die erg bezorgt was" "Maar waarom zei je dan dronken kip??" "omdat ik dat ben, ik ben net wakker en kippen zijn ook net dronken als ze wakker worden." "hoe weet jij dat nou weer?" "heb ik geleerd op school, met biologie." zei Tamara op een toon zo van: en nu is dit gesprek klaar.

"Dit is echt de beste sauna waar ik ooit ben geweest." "Ja echt dit is heerlijk" Zei Tamara op een zwoelerige toon. "Denk jij wat ik denk?"

2 uur later

Tamara en Bart zijn klaar en willen uit de sauna. Bart doet een handdoek om en loopt naar de deur. haalt hem van het slot en wil hem open maken. Tamara zegt "Bart kunnen we weg, het lijkt steeds warmer te worden." "JA maar de deur gaat niet open" BAM Bart bonkt tegen de deur. nog een keer BAM en nog een keer BAM. "Bart het heeft geen nut, de deur zit klem of vast." "kom pak dit" Tamara breekt een stuk hout af en slaat de scharnieren van de deur kapot. Ze geeft de deur nog een trap en de deur valt op de grond. "Zo die is kapot" Bart kijkt verbaasd toe hoe zijn vriendin gewoon verder de sauna uit loopt. Bart ziet alleen maar een knappe jonge stoere en slimme vrouw.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen