Part 22
Zenuwachtig schuif ik heen en weer op mijn stoel. Rose kijkt de klas rond. 'Ik mis iemand...' mompelt ze en ze kijkt uit het raam naar de gang. Dan verdwijnt ze door de deur. Iedereen in het lokaal begint verbaasd te praten. En niet veel later komt Rose weer binnen met een schaap aan het eind van haar arm. 'Zonder hem kunnen we niet verder.' ze knipoogt naar Harry, die zijn ogen rolt en gaat zitten. 'Dus, de rolverdeling.' ze zucht en loopt terug naar het bord. 'Ik denk dat het logisch is als we met de hoofdrollen beginnen. Zoals Cinderella en Prince Charming.' Ik zucht diep. Ik wil de rol zo graag. Ik wil Prumm laten zien dat ik meer kan dan alleen wat zij denkt. 'Degene die Cinderella gaat spelen is...' ze slaat even op tafel. '...Demi McStars!' ze kijkt me blij aan terwijl ik een beetje dom voor me uit zit te staren. Degene die Cinderella gaat spelen is Demi McStars... Ik spring op van blijdschap en geef Jake een knuffel, waarna hij bijna stikt. Ik heb de rol! Mensen klappen en ik doe een poging om rustig te gaan zitten. Wat eventjes duurt. 'Oke, en dan nu verder met Prince Charming.' Ik kijk naar Jake die gespannen op zijn stoel zit. Hij wil die rol, en ik wil het ook zo graag voor hem en voor mezelf. Ik wil liever met Jake dansen, dan met een boerderij dier. Ik pak zijn hand en knijp er zachtjes in, waarna hij me dankbaar aankijkt. 'Degene die Prince Charming mag spelen is...' Please Jake! '...Harry Styles.' Wat?! Oh help, nu moet ik met een schaap dansen! Ik zie hoe Harry achter zich kijkt en naar me knipoogt. Snel doe ik alsof ik moet overgeven. Dan draait hij weer om. Gelukkig. Rose gaat verder. Charissa en een geblondeerde trut zijn de stiefzussen, Lisanne de goede fee. Nog een geblondeerde trut is de stiefmoeder. Bobsle mag de koning zijn en dus de vader van Harry. Wat heb ik een medelijden met hem. De rest zijn de achtergrond dansers en danseressen. En dan hem je nog Jake...
Reageer (5)
zit mij hier kapot te lachen
1 decennium geledenwie is Jake??? 1D forlife, lees wat terug, ik ga het niet uitleggen:P:P
1 decennium geledendat pláátje!!
1 decennium geledenJa ik ben het eens met 1Dforlife please snel doorgaan.
1 decennium geledensnel verder!!
WAT? Wie is Jake. Stop hier niet. Wees niet zo gemeen. Het is niet eerlijk!!
1 decennium geleden