Foto bij Fourty-Three

*Harry Styles

Vliegensvlug draaide ik me om en keek ik recht in het gezicht van Trevor, die in de deuropening stond. Hij keek me vragend en met samengeknepen ogen aan. Snel legde ik zijn telefoon terug.
'Ik had hem per ongeluk laten vallen en raapte hem op.' verzon ik snel.
'Ik zag je lezen.' zei Trevor kil. Hij stond er onbeweeglijk en keek me doorgrondend aan. Ik kreeg er de rillingen van.
'Ik bekeek hem gewoon.' Oké, flauwe smoes. Wie bekijkt er nu graag gsm's? Trevor liep op me af en even dacht ik dat hij me zou slagen, maar in plaats daarvan bukte hij zich en griste zijn telefoon van de bank. Hij hield het schermpje op een afstandje van zijn ogen en las het bericht dat nog steeds open was. 'Shit!' vloekte hij toen hij besefte dat ik het had gelezen. Hij draaide zich opnieuw naar me om en keek me woedend aan. 'Wie denk je dat je bent om mijn smsjes te lezen? Ooit gehoord van privacy?'
'Wie denk jij dat je bent om Zoey te bedriegen?' riep ik boos terug. '...Met Bunny!' voegde ik er spottend aan toe. 'Het is een koosnaampje.' beet hij me kwaad toe. 'Waar bemoei jij je eigenlijk mee? Zoey en ik zijn jouw zaken niet.' 'Zoey is een vriendin van me en bovendien het nichtje van mijn beste vriend. We hebben afgelopen maand samen in een huisje gewoond dus veronderstel ik dat dat wel mijn zaken zijn! Hoe haal je het in je hoofd?' Gepikeerd keek hij me aan. 'Kun je nog wat luider praten? Er zijn een paar mensen in Senegal die je volgens mij nog niet gehoord hebben. Luister: mijn relatie met Shana is compleet anders dan mijn relatie met Zoey. Shana is oppervlakkig en heeft het IQ van een komkommer. Zoey daarentegen is intelligent, aardig en grappig.'
'Waarom ga je dan vreemd met die Shana?' vroeg ik niet begrijpend. 'Zoey is nog een maagd en ze zegt dat ze nog niet klaar is om een stap verder te gaan. Tot die tijd kom ik aan mijn trekken bij Shana.' Meende hij dat nu? Omdat Zoey geen seks wou moest hij maar bij iemand anders gaan daarvoor. 'Als ik het goed begrijp wacht je tot Zoey klaar is voor seks en gebruik je tot die tijd een of ander grietje die je laat vallen als het zover is. Je bent walgelijk. Weet je: volgens mij kun je beter je koffers beginnen te pakken, want om een of andere reden denk ik dat Zoey dit niet leuk gaat vinden.' Hij lachte. 'Ga je gang, maar. Dan vertel ik haar toch dat je het uit je duim zuigt omdat je jaloers bent? Als jij haar over dit kleine akkefietje vertelt zet ik op twitter dat jij gisteren met Zoey hebt zitten rotzooien. Dat gaan je fans en vooral Liam niet zo leuk vinden, denk ik.' Ik verstarde en keek hem ongelovig aan. Hoe wist hij dat? 'Oh? Denk je dat ik dat niet door heb, ofzo?' lachte hij alsof hij mijn gedachten kon lezen. 'Het was heel subtiel hoe je haar kuste voor de deur. Ooit gehoord van, ik weet niet, ramen? Geen zorgen, niemand anders heeft het gezien maar als ik ze het vertel zullen ze het niet allemaal met open armen ontvangen.'

Reageer (4)

  • Tomlinsbear

    ik voel me heel raar. die chick heet Shana, ik Shania haha

    7 jaar geleden
  • DanaBieber

    OMGOMG SNEEEEEEL VERDER !

    1 decennium geleden
  • Frederique95

    snel verder

    1 decennium geleden
  • ColdCoffee

    Omfg! Snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen