013
Megan-Nicole Moore
We zitten allemaal op een ligbed. Ik zit met Louis samen op een ligbed en Tamara met Niall en Elana met Zayn. Plotseling staat Harry op, 'Wie gaat er mee zwemmen?' Ik klap vrolijk in mijn handen en sta op en loop naar Harry toe. Louis staat ook op en de rest blijft zitten. We lopen met z'n drieen naar het zwembad en ik duw Louis er in. Ik en Harry lachen hem uit als hij weer boven water komt. Ik loop naar de rotsen en ren het trappetje op. Ik ga zitten aan het begin van de glijbaan en zet me af. Ik ga kopje onder en zwem onderwater naar Louis toe ik pak zijn benen vast en trek hem onderwater. Ik kom weer boven en hap naar adem, ik voel twee armen om mijn middel heen en kijk om. Ik glimlach naar Louis en zie Harry ook het zwembad in springen. Hij zwemt naar ons toe en pakt me bij mijn middel. 'Ze is van mij.' Zegt Harry nep boos en drukt me tegen zich aan. Louis wilt me terug trekken maar Harry heeft me te stevig vast. Louis geeft Harry en mep op zijn hoofd maar zo te zien was hij niet erg hard. Er komt een klein gevechtje terwijl ik tussen in sta. Harry laat me los in het gevecht en ik zwem snel weg. Ik klim het zwembad uit en ren naar binnen toe terwijl ik Harry en Louis mijn naam hoor roepen. Ik ren de trap op en ren naar de slaapkamer van Tamara. Als ik in de kamer van Tamara ben zie ik geen goede verstopplek en ren de badkamer in waar ik me in opsluit. Ik hoor de slaapkamer deur open gaan en hoor wat gefluister. Ik zie de klink naar beneden en gaan en er wordt aan de deur getrokken. 'Open de deur Megs!' Hoor ik Harry roepen en ik begin als een klein kind te gillen. Ik hoor een klik en zie dat ze het slot hebben om gedraait. Ik spring het bad in en maak me zo klein mogelijk zodat ze me niet zien. Ik pak de spuit en zet hem klaar om te vuren. Ik hoor de deur open gaan en hoor ze naar binnen komen. Ik hoor voetstappen mijn kant op komen en kijk net over de rand en zie Louis staan. Ik draai de kraan open en spuit vol in zijn gezicht. Ik begin te lachen en draai de kraan uit, ik stap het bad uit en sla mijn armen om Louis' zijn middel. 'Sorry Lou.' Zeg ik tegen hem als ik zijn pruillipje zie. Ik voel iemand achter me komen staan en voor ik het weet wordt ik gesandwiched tussen Harry en Louis. 'Ik ga me aankleden.' Mompel ik en kruip tussen ze uit. Het is al bijna zes uur en het begint al weer koud te worden buiten. Ik hoor de andere ook naar binnen komen en even later staan ze in Tamara's slaapkamer. 'Blijven jullie eten?' Vraagt Elana en ze kijkt de jongens aan terwijl ze zich op het bed laat vallen. Ik laat me zakken op haar bureau stoel en kijk hun ook aan. 'Tuurlijk blijven we eten!' Zegt Liam met een vrolijk gezicht. Ik sta op en spring het bed op waardoor Elana omhoog geveerd wordt. Ze slaat me op mijn kont en gaat op me liggen. Ik draai me om en ze rolt van me af. Ik pak mijn tas en haal er een setje kleren uit. Ik loop terug naar de badkamer en Elana volgt me ook met haar kleding. Tamara heeft haar kleding al aan getrokken en loopt met de jongens mee naar beneden om te beslissen wat we gaan eten. Ik draai de deur opslot en trek mijn bikini uit terwijl Elana het zelfde doet. Als ik me kleding heb aangetrokken doe ik snel mijn make-up opnieuw en wacht tot Elana klaar is. Ik loop snel naar mijn tas en doe een ketting om en een beanie op mijn hoofd. We lopen samen naar beneden toe en lopen door naar de keuken waar iedereen op een kruk zit.
---
Ik wil minstens 5 reacties tot ik verder ga. (:
Reageer (6)
poepoe, wat een eisen lol.
1 decennium geledenmaar omg ga verder anders krijg je billen koek.
i swear.