We lopen naar buiten.
Ik kijk achterom, naar Nikita. Wat doet ze zichzelf aan!
voor mij!
' Dus? dit is een vage dag!' roept Sven.
' Ja, je wil niet weten joh!' zeg ik spottend naar zijn opmerking.
' Wow, wat is er dan?' Jayz klinkt en bezorgt, en een beetje op komend voor zijn kleine broertje.
' Wat ik dus niet weet, is of het iets is wat ik iedereen mag vertellen. Maar zo wel, dan ren ik gelijk naar jullie toe om het te laten zien! Want, he, als ik het zeg geloven jullie het toch niet!'
' Ja, ja, maar euhm. Wat gaan we doen?'
' Nou, ik moest nog voorbereiden en ik vond het gemeen om Teera mee te nemen omdat ze niet mocht komen. Maar nu, als jullie dat willen. Kunnen jullie wel mee!'
' Ja, is goed. Toch Teera?'
' Ik denk het wel ja. Maar dan kunnen we beter even wachten op...'
' Nikita, ja tuurlijk wachten we op Nikki!' roept Dana.
' Wat moet ze eigenlijk opzoeken?' vraagt Sven.
' Nou, je weet wel. Dat wat ik dus niet mag zeggen, of wel, dat weet ik dus niet!'
' Mijn zegen heb je!' roept Jayz
' En je bedoeld?'
' Geen idee! Maar even over die jongen...' ik kleur rood en probeer niet aan de mogelijkheid, door de grond zakken te denken, maar helaas! ' Wie is dat nou eigenlijk? Iemand die Sven en ik... WOW, WAT DOE JIJ?' Jayz vraagt het met grootte ogen. Terwijl ik, denk ik, verdwijn.
Ik loop naar een auto en kijk in de bij spiegel! Zou ik aangereden kunnen worden?
Ik ga het maar niet proberen;)!
Ik denk er aan dat ik terug wil komen. Terwijl ik in de auto spiegel blijf kijken!
Langzaam zie ik mezelf verschijnen en Jayz kijkt met grote ogen naar me toe.
' Dat was, het is gewoon, een googeltruc!'
' Teera, Teera!' Nikita rent naar buiten toe. ' hier heb je de papieren, ik heb nog niet meer dan dit! Sorry, mijn vader moest wat doen! Dit heb ik al wel!'
' Dank u! Ik zal het meteen bekijken!'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen