OO4. --
" Bells, wakker worden. Het ontbijt staat klaar. " Voorzichtig open ik mijn ogen en kijk in het gezicht van mijn moeder. " Komop, je ontbijt staat klaar, dan kunnen we naar Londen gaan en nieuwe kleren halen zoals je wou. " Ze staat op van mijn bed en loopt mijn kamer uit. Na een tijdje in bed gelegen te hebben sta ik op en doe mijn badjas om waarna ik naar beneden loop. In de keuken komt een geur van vers brood mijn neus binnen. " Goedemorgen Bella. " Ik glimlach naar mijn vader, waarna ik gelijk een broodje pak en er jam opdoe en die langzaam oppeuzel. " Mam, ik ga me even douchen en klaarmaken zullen we dan gaan ? " Mijn moeder knikt en ik loop weer naar boven als ik mijn bord op het aanrecht heb gezet. Als ik in de douche kom zet ik gelijk de douche aan zodat die kan warm worden en zoek naar een leuk setje kleren. Als de douche warm is ga ik er onder staan en was mijn haar. Na een tijdje onder de douche gestaan te hebben stap ik er onder uit en droog mij af. Ik trek mijn kleren aan en föhn mijn haren. Als laatste zet ik mijn beanie op mijn hoofd en loop naar beneden. " Bella, ik pak nog even mijn spullen en dan gaan we. " Mam loopt gelijk weg om haar spullen te halen en ik blijf even in de hal wachten waar ik mijn jas van de kapstok afhaal en aantrek. Al snel zitten we in de auto onderweg naar Oxford Street.
Na kleine twintig minuten in de auto te hebben gezeten parkeert mijn moeder de auto en we stappen uit. Rustig lopen we Oxford Street in, en mijn moeder sleurt me gelijk bepaalde winkels in. Als het 12 uur is gaan we naar een soort café waar we een broodje en wat drinken bestellen. " En hoe vind je London tot nu toe ? Binnenkort ga je ook weer naar school, weetje al wat voorn studie je wil doen ? " " Tot nu toe is het oké.. Ehm, ja weet ik en nee ik weet nog niet echt wat ik wil doen, iets met tekenen lijkt me wel leuk. " Mijn moeder trekt haar wenkbrauwen op en kijkt me aan. " Sinds wanneer teken jij zoveel ? " Verbaasd kijk ik haar aan. " Ik doe dat altijd al, voordat James er niet meer was ook al. " Ik pak een klein kladbokje uit mijn tas en laat het haar zien. " Ik wist niet dat je zo mooi kon tekenen Bella, hier moet je echt iets mee doen ! Misschien kan je wel naar een universiteit, want je kan dat inmiddels met je hoge niveau. " Glimlachend kijk ik haar aan. " Alstublieft Dames. " En er worden twee bordjes met daarop twee broodjes op de tafel gezet, ik bedank de ober en zie hem weer weglopen. Nadat we de broodjes en het drinken ophebben gaan we weer verder winkelen. " Kom mam ! Ik wil nieuwe TOMS hebben. " Ik sleur haar mee naar de winkel. Glimlachend kijk ik rond, zachtjes loop ik verder de winkel in totdat ik over iets struikel. Net als ik verwacht dat ik de grond raak voel ik twee handen om mijn polsen. Ik word recht overeind getrokken en zie een jongen met bruine haren staan..
Reacties ?
Reageer (4)
Louis duuuh Hij is de freak van de Toms!!!
1 decennium geledenI hope hazza I love him
1 decennium geledenxxxx verderrr
Hazza? Snel verder ! x
1 decennium geledenleuk verhaal!
1 decennium geledenverder <3