ik doe me best nog wel veel te gaan schrijven,
maar moet ook hard knokken voor school 0,0

tom pov.

Ik tilde june over me schouder en Georg en Gustav tilde Malfidus met gewoon haat. Echt geweldig gewoon, goed dat Harry zijn kaart heeft anders worden we zo gesnapt omdat we niet weten wie er allemaal rondlopen. Na vijf minuten hadden we bijna na de kamer van de hoge nood gerend waar 2 stoelen klaar stonden. 'Ik voel me bijna net zo slecht als de Zwadderaars' zeurt Hermelien. Ik rol met me ogen, ik zou dit wel willen horen. We kunnen ieder 3 vragen stellen, dus we ondervragen ze een voor een. we zetten ze op de stoelen en binden ze bij de handen toch voor de zekerheid maar vast, oke dit komt misschien wel beetje als ontvoering over. 'Oke eerst Malfidus' grijnst Ron, hij houd zijn staf voor Malfidus gezicht en 'ontwaakt' hem. Met niet helemaal heldere ogen word Malfidus wakker. 'Oke Malfidus, ben jij wel zo stoer als je je voordoet?' grijnst Ron, ik rol met mijn ogen. Als we allemaal van dit soort vragen gaan doen schieten we nog niks op, ik zie dat Malfidus gaat antwoorden dus kijk hem aan. 'Nee ik ben eigenlijk altijd best wel bang' hij klinkt als een robot. Ik lach me nou wel kapot, ik wist dat hij van binnen net een meisje was!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen