Foto bij OO3. --

Bella Thompson.

Mijn vader maakte me voorzichtig wakker toen het lampje van de gordels ging branden. We gingen landen. Na een rustige landing pakte ik mijn handbagage en sloot me aan in de rij voor mijn ouders om het vliegtuig uit te gaan. Al snel staan we in het vliegveld bij de banden waar de koffers op komen. Na lang wachten zie ik eindelijk mijn twee koffers en haal ze van de band af. Als mijn ouders ook hun koffers hebben lopen we naar de uitgang van het vliegveld waar een taxi staat te wachten die ons zal brengen naar het nieuwe huis. Al snel zitten we in de taxi waar ik weer mijn iPod aan doe en wegdoezel.

Als mijn moeder me iets aanstoot word ik wakker. " Bella we zijn er bijna kijk is naar buiten. " Ik kijk haar aan en kijk rustig door het raam. Een landschap komt in mijn gezichtsveld. De auto gaat wat slomer rijden en al snel staan we op een oprit voor een kast van een huis. " Mam, moest het huis zo groot ? " " We konden geen ander huis vinden.. We kunnen anders nog altijd verhuizen. " Ja, zo zijn mijn ouders. Het boeit hun niet hoeveel een huis kost of hoe groot het is. Ze hebben genoeg geld, dat weet ik maar zo mee pronken hoeft van mij niet. " Bella je koffers staan hier, leg ze even in de hal neer alsjeblieft. " Ik glimlach naar mijn vader en pak mijn koffers op. Al snel open ik de voordeur van het huis en kom in een grote ruime hal terecht. Ik zet mijn koffers er neer en loop gelijk naar boven om mijn kamer op te zoeken. Als ik de trap op ben gelopen zoek ik naar een deur met mijn naam erop. In het einde van de hal vind ik een bordje met mijn naam erop en glimlachend doe ik de deur open. Mijn nieuwe kamer komt gelijk inzicht. Zachtjes loop ik naar binnen waarna ik gelijk de deur sluit. Ik loop naar de bank waar ik me op laat ploffen. Glimlachend bekijk ik mijn kamer rond. " Misschien is het zo erg nog niet. " Met een grote glimlach sta ik op en bekijk alle dingetjes die in mijn kamer staan. Al snel zit ik voor mijn bureau waar blaadjes en allerlei kleuren potloden liggen. Voorzichtig zet ik een paar lijnen op het blad en bekijk het dan, ik maak mijn schets netjes af en laat hem dan op mijn bureau liggen. Altijd heb ik al van tekenen gehouden, maar of ik er wat mee doen ? Dat weet ik nog niet. " Bella kom je ? " Hoor ik mijn moeder van beneden roepen. Zachtjes ren ik de trap af waarna ik naar de keuken zoek waar mijn moeder aan het kookeiland zit. " Wat is er mam ? " Ze glimlacht en kijkt me aan. " Hoe vind je - je kamer ? Beter als je oude en ik wou je vragen of je wat wou eten, want dan kunnen we naar bed gaan want is het al redelijk laat. " Ik kijk naar buiten en zie gelijk dat het al wat donkerder is geworden. Kan ook niet na zo'n lange dag. " Ja mijn kamer is heel mooi, ik ben er echt blij mee dankje mam ! " Ik geef haar voorzichtig een knuffel en ga dan naast haar zitten. " Ehm, ik hoef geen eten eigenlijk. " Zeg ik gapend. " Ga maar naar bed Bells. Goodnight. " Ik geef mijn moeder nog een kus op haar wang en ren dan weer naar boven waar ik mijn pyjama uit mijn koffer haal die mijn vader op mijn kamer heeft gezet en laat me op mijn bed ploffen. Al snel kruip ik onder de koude dekens en sluit mijn ogen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen