21. -Niall Horan
"Oei oei, als Niall een voorstel heeft, zal het weer iets geweldig zijn,” zei Liam met een knipoog. Ik voelde dat mijn wangen zich rood kleurden omdat iedereen mij aankeek. “Ja, euhm, aangezien we morgen dan vrij hebben, zouden jullie het dan erg vinden als ik een dagje naar België zou gaan?” begon ik aarzelend. “En hoe ga je dat doen? Je overleeft het niet zonder een bodyguard!” zei Louis. Oeps, daar had ik iets over het hoofd gezien… Mijn glimlach verdween weer meteen. “Als je nu eens met de trein gaat, maar je pakt eerste klasse tickets? Daar zitten hoogstwaarschijnlijk geen hysterische tienermeisjes. Je doet dan een pet op en een zonnebril en je verandert je kledingstijl een beetje, dan zal niemand je herkennen,” zei Liam. “Ja, dat is een goed idee! Niemand verwacht dat ik in België zal zijn… Maar jullie vinden het toch niet erg dat ik dan een dag weg ben?” vroeg ik nog eens voorzichtig. “Nee, hoor. We begrijpen wel dat je haar nog eens wilt zien,” zei Zayn met een hele grote glimlach op zijn gezicht. Ik zuchtte opgelucht. Ik nam mijn telefoon en ging even op Twitter. Snel typte ik een tweet. ‘I had a great time with Daphne. Hopefully she had a great day too? (; xx’ typte ik en drukte op verzenden. Snel ging ik naar mijn privéberichten. Ik stuurde haar ook een bericht om haar adres te weten te komen. Voor als ik haar een brief wou sturen of zo, want ik ging haar natuurlijk niet zeggen dat ik naar België zou komen. Toen sloot ik Twitter terug af. Ik ging terug naar de jongens. Ze waren enkele meters verder op een bank gaan zitten. Ik was ook juist gaan zitten toen we zagen dat het hoog tijd was om te vertrekken naar de handtekeningensessie. Daar zouden we niet zelf naartoe rijden, we werden er in een zwart busje naartoe gebracht. De sessie ging heel snel voorbij. We zagen wel duizenden meisjes, maar geen enkele vond ik zo aantrekkelijk als Daphne. Ik kon het nu eenmaal niet laten om hen met haar te vergelijken. Na de sessie had ik de jongens bij mijn thuis uitgenodigd. Ik had spaghetti gemaakt en de jongens vonden het heerlijk. We hadden ook nog een of andere film gekeken. Na de film waren Louis, Harry en Zayn naar huis gegaan. Alleen Liam was gebleven. Hij bleef bij mij logeren. Voor ik ging slapen keek ik nog snel naar mijn mentions. Daphne had geantwoord! ‘It was the best day of my life (: xx’ Mijn hart maakte een sprongetje. Toen ging ik naar mijn privéberichten, maar daar zag ik geen enkel berichtje van Daphne. Zou ze het niet gezien hebben? Of wou ze gewoon niet antwoorden? Maar ze heeft de tweet beantwoord, waarom zou ze mijn bericht dan niet beantwoorden? Verschillende vragen begonnen door mijn hoofd te spoken. Ik bleef bij de gedachte dat ze het niet gezien had… Ik zette mijn gsm af. “Hey Niall, ik ga slapen. Nog eens bedankt dat ik hier mag blijven,” zei Liam met een glimlach. “Dat is graag gedaan, hoor, je bent altijd welkom,” lachte ik terug. “En ik denk dat ik ook eens ga slapen.” Ik had een tweepersoonsbed, dus Liam kon gemakkelijk bij mij slapen. Een logeerbed installeren was overbodig. Bovendien zouden we dat ook nog moeten opruimen de volgende dag. We lagen amper in bed of ik hoorde Liam al dieper ademhalen. Wat kon hij snel in slaap vallen! Ik was ook wel heel moe, ik had de vorige nacht niet echt lang geslapen. Door de rustige ademhaling van Liam werd ik heel ontspannen en viel in een diepe, droomloze slaap.
Ik had nog even wat vrije tijd, dus ik besloot om nog snel een hoofdstukje te schrijven (:
xx
Er zijn nog geen reacties.