Black marriage
5-11-1888
Lief dagboek,
vandaag is het eindelijk zover.
ik ga trouwen men mijn Jack the Ripper! Mary en Toby zij de bruidskindjes.
Mary brengt de ringen en Toby verspreid de zwarte rozenblaadjes over de loper. toen het orgel begon te klinken liep ik met een boeket bloedrode rozen in mijn zwarte jurk naar het altaar.
Jack stond al op me te wachten. toen hij mijn voetstappen hoorde draaide hij zich om en keek me aan met open mond. mijn make-up zwart maar mooi, mijn lippen, een zacht donker paarse tint en mijn jurk donkerpaars met zwart aan de onderkant.(zie foto).toen ik naast hem stond en zijn hand pakte zag ik hoe blij hij was.
Mary en Toby stonden aan de zijkant van het altaar naar ons te kijken...
'Marten villijn(valse naam) neemt u Melody herzen tot uw wettige echtegenote in voor en tegen spoed, in ziekte en gezondheid tot de dood u scheid?'zei de predikant 'ja zeker!' zei Jack met alle entausiasme.
'Melody Herzen neemt u Marten Villijn tot uw wettige echtgenoot in voor en tegen spoed, in ziekte en gezondheid tot de dood u scheid?' zei hij ook tegen mij. 'natuurlijk!' gooide ik er bijna schreeuwend uit. ik kon mijn tranen niet meer onderdrukken en liet ze lopen.
nu zit ik hier achter mijn bureau te schrijven in mij dagboek, maar ik ben erg moet dus ik ga slapen.
kusjes Melody Villijn the Ripper haha...
Reageer (1)
lief:P nieuwe abo
1 decennium geleden