Friendship never ends.
Op school wiskunde maken, terwijl je hoofd ergens anders is.
Denken aan het verleden, terwijl de toekomst lelijk is.
Twee kleine kindjes, een jongen en een meisje gillend en al water spattend naar elkaar in een opblaasbaar zwembad in de achtertuin van de buren.
Ruw word je uit je dromen geholpen door een of andere oen die op je rug springt om aandacht te trekken en hoopt dat je gezellig meespeelt, wat je dan uiteindelijk wel doet en een fake glimlach op je gezicht plakt.
Zo gaat het dan al 3 dagen lang, je beste vriend is naar Frankrijk verhuisd, je andere beste vriend zoekt afleiding omdat hij Milan ook mist... 3 beste vrienden, al 3 dagen uit elkaar en zeker nog veel langer, niet wetend of hij ooit nog terug komt, hopend van wel.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Je vader belt pisnijdig op omdat je verdriet je schoolwerk laat zakken en je ineens niet meer zo'n goede cijfers haalt als toen je nog vrolijk was. Dat je nu ook vrolijk bent mag je niet achterwege laten, mensen laten je om de seconde lachen door flauwe moppen te maken, je kietelen of zoals dat dus gistermiddag gebeurde: Achterop je rug springen en cowboy geluiden maken, doen alsof hij een ninja is en de heletijd over een of ander meisje praten wat je dus nog nooit heb gezien en dan keihard roepen: INEEDDAAHUGGGG! Zo gaat mijn leven door... tot Milan weer terug is en het universum in balans!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Waargebeurd, 26-02-12 fuack die dag!
Written by: Myfirstsight
Er zijn nog geen reacties.