He's there
ik liep een beetje melig met een paar vriendinnen door amsterdam opzoek naar een leuke kroeg om een boy te scoren!
Ik liep mijn vriendinnen achterna een leuk cafeetje in, niet wetend dat zowat de helft van mijn leven daar stond!
(echt gebeurd!!>in 2011 had k gezoend met een van de beste vrienden van mijn toenamlige beste vriendin... mr hij was 25, nadat het gebeurde heb k meteen al zijn contacten gewist faceook,hyves, twitter en nummer etc. het had mijn hart echt gebroken!)
ik stond aan de bar met een biertje in mijn hand en toen liep hij op me af en zei: 'hee ik ben (...).' ik heb niets terug gezegd en ben mijn vriendin achterna gerend de wc in... ik stond naast haar te hyperventileren en heb het rustig uitgelegd(nou jha... zo rustig mogelijk...) ik schreeuwde bijna: 'Ik wil hier weg... nu!!!' ze liep met me mee naar de rest van mijn vriendinnen en had het ook uitgeled...
gelukkig was hij al weg! in de bus onderweg naar huis reden we langs zijn werk. ik moest mijn best doen niet in huilen uit te barsten!thuis in de flat van die vriendin liet ik alles los!
mijn hart:gebroken
mijn adem:gestopt
mijn ziel: ergens heen gevlogen.
ik wist echt niet meer wat i moest doen totdat ik huilend in slaap viel in de armen van mijn vriendin!
First chapter by Operaphantom!
hope you like it!!
Reageer (1)
Like (L)
1 decennium geleden