Foto bij Deel 5 Santana & Britanny

Ik liep naar de auto en stapte in.
'Wat is er?' Vroeg Santana en ze keek bezorgt naar me.
'Het iss. 't is..' Quinn beet op haar lip en er liep een traan over haar wang. 'Wat het ook is vertel me het nou gewoon.' 'Rachel.' 'Rachel?'
Santana keek Quinn raar aan.
Hier heb je het al, Precies wat Quinn had gedacht. Ze wordt voor gek verklaard als ze het zegt. Ze begrijpt het toch niet. Quinn voelt de woede opkomen en grijpt naar de deurklink. 'Je begrijpt het toch niet.' En Quinn doet de deur open en probeert weg te lopen maar Santana grijpt haar been en Quinn valt in de stoel. 'Wat doe je?! 'Ik wil het weten Quinnie, het is belangrijk voor me. Ik bedoelde het niet zo.' 'Oke, Het zit zo Santana, Ik ik ben..' 'Je bent verliefd op Rachel.' 'WAT?! Hoe weet je dat?' 'Jij kijkt naar haar alsof ze van goud is net zoals net zoals ik naar Brittany kijk.' 'Jij bent verliefd op Britanny?'
EN alles flitste Santana weer voorbij. Dat ze huilend voor Britanny stond en haar vertelde dat ze van haar hield. En nu, nu heeft ze eindelijk iemand die haar begrijpt.
'Ik heb het met Britanny, Ze maakt e het niet zo maar uit met Artie.' 'Maar ik ben zo gemeen tegen Rach, hoe weet je dan toch...' 'Je denkt dat het een impossible love is dat maakt je van binnen boos. En hey, My gay radar is erg goed. Santana en Quinn lachte beide.
Wat was ze toch blij om nog een steun te hebben. Alles was weer goed.
Behalve Beth.

Reageer (1)

  • Sallivera

    Nee Geen Brittana! Pleas?! (H) P.S Je Story Is Echt leuk, Je eerste Abo Heb je. :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen