Ja, ik laat iedereen te lang afwachten, he?
xoxo'

Just tell me, okay?!
"Laat ze gewoon, het zijn maar vuile honden."Zei Edward terwijl hij me mee wou nemen naar huis."Neen! Ik wil weten wat dat stuk stinkende rotzooi had!" Ik haatte het als iemand iets achterhield voor me."De weerwolf was boos omdat je bent veranderd in vampier. We hebben eigenlijk een soort van wet overtreden. Maar de Volturri heeft dit opgesteld, anders zou je vader worden vermoord." Ik knikte. Ik liep samen met Emmett, Jasper en Edward naar het huis van de Cullens. Ik verstrengelde m'n hand met dat van Edward. Ik keek hem glimlachend aan en liep snel verder. Aangekomen bij het huis liepen ik en emmett meteen naar de tv en ik zette die aan."Emmeeeehheeettt!!!"zeurde ik."Lllyyyaaaahhhaaaa!"Zeurde Emmett terug."Op welk nummer is Nickelodeon?"Vroeg ik al even hyper als Alice."15."Zei Emmett bedenkelijk. Ik drukte op 15 en zag dat Pinky And the Brain bezig was. Ik en Emmett lagen meteen strijk."Brain, wat gaan we morgenavond doen?Wel Pinky, wat we elke avond doen, de wereld proberen te veroveren." Kwam eruit de tv. Ik was ondertussen al uit de zetel gevallen. Emmett Gierde het uit."Pffooeeh, te hilarisch." Jasper kwam vrolijk de kamer in. Waarschijnlijk voelde hij dat aan onze stemming."Emmett, help me eens recht." Emmett trok me de zetel in en ik zapte naar een andere zender. Het was zo'n gezondheidszender, op het scherm zagen we mensen bloedgeven."Wat zijn dat toch debielen! Dat ze het bloed toch gewoon aan ons geven, ik begrijp er echt de ballen van!"Emmett lachte luid."Blij dat ik je amuseer. Maar ik heb toch wel gelijk?!"Ik hoorde Jasper ook beginnen lachen."Mischien dat Edward me wel begrijpt, in plaats van die dommerikken!" Ik stak m'n tong uit en liep naar Edward z'n kamer en duwde de deur open."EEddddwwaaarrrddd, ik heb gelijk, he?""Ja, je hebt gelijk."Ik glimlachte breed en riep naar beneden."ZIE JE WEL!" Edward sloeg z'n handen om m'n middel."Weet je dat je nu nog mooier bent dan ervoor.""Dankje voor het compliment."Edward drukte z'n lippen op de mijne. Z'n handen gingen onder m'n shirtje, maar ik duwde die weg."Wat?"Hij keek me zielig aan."Edward, ik heb m'n vader beloofd maagd te blijven tot ik trouw. Sorry.""Oke, als jij het zo wilt houden, is het voor mij ook goed."Ik glimlachte en drukte m'n lippen nog eens op de zijne.

Reactie's!!
xoxo'

Reageer (4)

  • Spekkie

    Verder :D

    1 decennium geleden
  • Wasilewski

    verdeeeer<3

    1 decennium geleden
  • Reminiscence

    super!!
    verder xx

    1 decennium geleden
  • Vivaldi

    SUPERGEWELDIG!<3
    'k Hoop dat er snel een deel volgd! =D

    x.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen