There is no life without this quizlet xD

Hunting with Jasper, Emmett and Edward
*Na het verjaardagsfeestje van Lya*
Iedereen was vertrokken. Uitgezonderd Edward, die wou bij me zijn. We hadden overlaatst nog met m'n vader gepraat en hij had ingestemd dat Edward me zou bijten. Natuurlijk was m'n vader er niet erg blij mee, hij wou het zo graag zelf doen. M'n vader gaf me nog een knuffel en liep de deur uit. Om ons alleen te laten."Ik hoop dat je niet al te veel pijn zult hebben."Zachtjes kwam hij dichter bij m'n nek. Hij duwde m'n haren weg uit m'n hals en gaf me dan een zacht kusje in m'n hals. Daarna kwamen z'n snijdende tanden in m'n huid. Ik voelde het gif in m'n aderen vloeien en zich vermengen. Ik slaakte een zachte gil. Ik zou me inhouden, voor Edward.
*3 Dagen later, de transformatie was voltooid.*
Ik voelde dat edward het er moeilijk mee had dat m'n hart de tweede dag niet meer klopte. Ik voelde hem in m'n hand knijpen. Ik opende m'n ogen en zag Edward me blij aankijken. Waarschijnlijk omdat het hem was gelukt. Ik zag dat z'n ogen rood stonden. Hij had geen seconde van m'n zijde geweken, zelfs niet om te gaan jagen."Ga je mee gaan jagen, Emmett en Jasper gaan ook mee."Ik knikte heftig bij het woord jagen. M'n vader kwam de kamer binnen wandelen en omhelsde me innig."M'n dochter, eindelijk een van ons."Ik wist dat hij erg blij was. Het nieuws zou de Volturi al bereikt hebben. Zij hadden de wet opgesteld dat als ik 18 werd, moest getransformeerd worden. De bel ging en m'n vader snelde naar de deur. 2 seconden later kwam hij met emmett en Jasper de ruimte binnen."Ha, daar hebben we ons kersvers vampiertje! Alles goed?"Emmett knuffelde me in een wurgende omhelzing. Ik duw hem zonder moeite van me af."Het betekend nog niet dat ik nu dood ben, je nog altijd pogingen moet ondergaan, he!" Hij lachte en ondertussen kwam Jasper me ook knuffelen. Het was de eerste keer dat hij dat deed. in zo'n lange tijd dat ik al bij de Cullens verbleef. Het was waarschijnlijk door m'n menselijke geur."Nou kom, genoeg gelummeld! Ik wil jagen!" Ik stond in een second al buiten en klopte op de ruit. Ze lachtten hard en kwamen dan achter me aan. We gingen in het grizzly-reservaat jagen. emmett had veel zin in grizzly. We kwamen eindelijk aan in het reservaat en ik ging meteen achter de eerste de beste beer achter. Ik hoorde Jasper hard lachen, die voelde waarschijnlijk m'n opgelatenheid. Ik had eindelijk de grizzly te pakken en dronk gulzig van z'n bloed. De rest was ondertussen ook al op zoek. Ik besloot wat verder te gaan zoeken. Maar toen botste ik op de roodbruine wolf die ik ook zag toen ik voor het eerst Edward zag. De wolf gromde hard naar me maar ik liet me niet doen. Ik gromde terug en m'n ogen veranderden in zwart. En wat stonk dat beest. Als ik mens was was ik nu vast gaan kotsen."Wat moet je?!" Toen het beest m'n stem hoorde keek het me ongelovig aan. Hij veranderde terug in een jongen, ik bedoel man. En man, wat was hij groot!"Hebben ze... je veranderd?!"Ik zag hem trillen, ik wist niet wat het hem eigenlijk aanging."Dat moest ja! En wat gaat het jou eigenlijk aan?!" Een woest gegrom kwam vanuit m'n borstkast. Ineens ontploftte hij en was hij weer een weerwolf. Ik hoorde luid gegrom achter me. Jasper, Emmett en Edward stonden er ook al."Laat ons zusje met gerust!"Ik zag Jasper hem intomen, zodat Emmett niet zou uitvliegen. De wolf ging met volle vaard er vandoor."Wat had die nou weer?!" Ik hoorde Edward diep zuchten en naar me toelopen.

Reactie's!
Hihi ben slecht, he?
Xx.

Reageer (10)

  • xDESTINY

    MORE
    Veder..!!!

    1 decennium geleden
  • MearaLilith

    verderrr!

    1 decennium geleden
  • Reminiscence

    verder egt super

    1 decennium geleden
  • BeMine

    Ik verslind al u Stories&Series;
    Ze zijn allemaal fantastisch.


    Khou van jouw <3

    1 decennium geleden
  • Sammii

    Hup hup verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen