T-w-i-n-t-i-g- -t-e-k-e-n-s-

The kiss with pure poison...
We hadden een hele dag bij de Cullens gezeten. We namen afscheid van iedereen. Edward wou nog meegaan tot bij m'n thuis. Morgen zouden we verhuizen naar de Cullens hun nieuwe huis. En dan zou het nog maar 28 dagen zijn, voordat ik zoals hem was. Ik wou dat Edward het ging doen. Ik zou niks liever willen. We liepen naar de auto en reden terug naar m'n vader. In de auto was het stil. Maar het was een aangename stilte. Ik legde m'n hoofd op Edward z'n schouder en sloot m'n ogen. Ik voelde een kusje op m'n hoofd.
*Thuis, bij d'r vader*
Edward pakt me op en draagde me naar de deur. M'n vader deed meteen de deur open."Kom binnen, en ga maar naar boven met d'r."Edward luisterde en bracht me naar m'n kamer. Hij wou me in m'n bed leggen maar ik deed m'n ogen open. Ik sprong uit z'n armen en zocht m'n pyjama."Ik ga me even omkleden." Ik liep de badkamer in en deed m'n pyjama aan, ontschminkte me en kamde m'n haren. Ik liep m'n kamer in en zag dat Edward op m'n bureaustoel gaan zitten was. Ik ging op m'n bed zitten en keek Edward aan. Hij zat zo stil. Het was ongeloofelijk dat iemand zelfs zo mooi kon zijn."Edward, ik wil je wat vragen..." hij keek me vliegensvlug aan. Nu zou ik het vragen."Zou jij...me willen bijten?"Ik sloeg m'n ogen neer om z'n reactie te mijden. Als die slecht zou zijn."Ik wil wel,....maar wat als je vader dat zou willen doen?"Z'n stem stierf in de stilte van de kamer."We kunnen het hem vragen.""Maar dan nog. Ik denk dat hij liever heeft dat hij het zelf doet."Ik kroop zo diht mogenlijk naar Edward toe. Ik streelde zachtjes z'n koude, zachte wang."We kunnen het proberen." Ik sprak zo stil dat ik dacht dat hij het niet eens hoorde. Zachtjes kwam z'n gezicht dichter. Z'n koude adem blies in m'n gezicht. Z'n lippen drukten zich op de mijne. M'n lichaam warmde op. Ik voelde z'n hand zachtjes door m'n haar gaan en dan door naar m'n nek. Zachtjes liet hij me los. Ik zat nog even versuft op m'n bed. Ik was net een junkie die net z'n speed heeft genomen.


Reactie, babiiz!
I have a request, would everyone who like's this quiz, take a abo.
Than its not difficult for me xD
En nu nederlands:
Ik heb een vraag, ou iedereen die deze quiz leuk vind, een abo willen nemen.
Dan is dat minder moeilijk voor mij xD

Xx.

Reageer (6)

  • Heretics

    volgens mij heb ik al een abo,
    maar snel verderr!

    1 decennium geleden
  • Sammii

    Woehoeee

    Ik heb aboo:D

    Snel verder(A)<3333

    1 decennium geleden
  • Reminiscence

    verder ;D ;D

    1 decennium geleden
  • ariya

    snel verder!!
    X

    1 decennium geleden
  • Vivaldi

    ik ook x3
    Snel verder<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen