Vinden jullie deze story saai, please zet een reactie. Want als je het saai vind wil ik gewoon zeggen dat het nog spannend moet worden.

[b]-Harry Styles-[/b]

‘Wow, dat was echt gênant zeg.’ Zei ze direct. Meteen vulden mijn ogen zich met tranen, hoe kon ze nou zo reageren. Ik draaide me om, klaar om weg te lopen. Toen ik de eerste stap wou zetten werd ik tegen gehouden en teruggetrokken. Tranen stroomden over mijn wangen toen ik haar weer zag. Het enige wat ik dacht was, hoe kon ze, waarom moest ze zo reageren. Ik werd voorzichtig naar beneden geduwd, ik had geen zin om terug te vechten, vroeg of laat zouden mijn knieën het toch begeven van verdriet. Voorzichtig ging ze zitten op mijn benen en keek ze me recht in mijn ogen aan. ‘Wa..waarom moest je precies zo reageren? Ik zei toch dat ik het ging respecteren als je dit niet wou. Maar moest je daarom zo bot reageren? Dit heeft me echt gekwetst hoor?' Zei ik al stotterend. Ze keek me aan met haar prachtige bruine ogen en opende haar mond. ‘Luister Harry, ik bedoelde het niet zo. Ik wil dit ook.’ Voor een paar seconden waren haar zachte lippen weer verbonden met de mijne. Ik werd er wat blijer van wat ik ook liet merken. Dus ze wou dit toch maar waarom precies die kwetsende woorden erbij? ‘Waarom reageerde je dan zo?’ Besloot ik maar te vragen. ‘Oh, ja, dat is een heel domme reden, maar het is nogal raar om dit zo te zeggen.’ ‘Je kan me vertrouwen, ik zal het niet doorvertellen, en ik zal niet lachen.’ ‘Beloofd?’ ‘I promise.’ Zei ik met een kleine glimlach. ‘Wel, ik reageerde zo omdat ik het over mezelf had, want ik heb nog nooit een vriendje of zo iets gehad, en nog nooit gekust, dus ik weet eigenlijk niet wat ik moet doen in zo’n situatie.’ ‘Ik kan het je leren.’ Zei ik terwijl ik mijn wenkbrauwen ophaalde. Ze moest lachen waardoor ik automatisch naar haar prachtige lippen keek. Voor ik het wist drukte ik mijn lippen op de hare. Toen ze de kus stopte keek ze me weer aan. ‘Zo slecht doe je het niet.’ Zei ik, dat leverde een kusje op mijn neus op. Ik was diep in gedachten verzonken, en merkte nu pas op dat ze met mijn haar zat te spelen. Ze liet haar handen voorzichtig door een paar krullen gaan wat me liet glimlachen. Ik trok haar handen uit mijn haar en duwde haar achteruit zodat ik boven op haar kwam te liggen. Ik kuste haar hele gezicht, en beëindigde dit met een zoen op haar mond. Ik liet mijn tong langs haar lip glijden en ze opende twijfelend haar mond. Mijn tong verkende haar mond, en samen speelden onze tongen een liefdesspel. Onze zoen werd verbroken door een of ander geschreeuw van Louis. ‘Hey Justine, Harry, waar zitten jullie?’ schreeuwde hij. ‘In de badkamer.’ Riepen we samen. ‘W…wat?! Wat doen jullie samen in de badkamer? Is er iets gebeurd of zo? Harry waarom ben je samen met Justine in de badkamer?’ ‘Lang verhaal!!’ ‘Harry zeg het!’ ‘Eigenlijk is het geen lang verhaal, Justine had de badkamer deur niet op slot gedaan en ik liep naar binnen.’ ‘Wat, je liep naar binnen toen ze stond te douchen!’ ‘Nee, ze was al klaar en zei dat ik me zo mocht douchen, dus besloot ik om hier te wachten.’ ‘Oh, maar hoelang zit je daar eigenlijk al?’ ‘Euhm, 5 minuten denk ik.’ ‘Oké, maar we eten over een halfuur, dus zorg dat je klaar bent!’ ‘Komt in orde Lou!’ Louis was hopelijk weg, want toen ik naar Justine keek schoten we allebei in de lach. I love that girl.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen