-Justine-

---3 dagen later---

Overmorgen zouden de jongens alweer naar Engeland moeten, voor hoelang, wist ik niet. Op dit moment was ik me aan het douchen en genoot ik van de warme stralen die langs me naar beneden stroomden. Ik waste me zorgvuldig en bleef daarna nog even staan. Na een tijdje besloot ik om uit de douche te komen, ik draaide de kranen dicht en stapte onder de douche vandaan. Ik droogde me af en deed mijn kleren aan. Die bestonden uit een korte jeansshort en een topje. Ze hadden voorspelt dat het vandaag 27 graden zou zijn, heel warm dus voor België. Ik was net bezig met mijn haren te borstelen toen de deur ineens openvloog. Harry stapte naar binnen en draaide de deur meteen op slot. Hij draaide zich om en keek me zenuwachtig aan. ‘Wat is er Harry?’ Vroeg ik met een bezorgde stem. ‘I..ik wil je iets vertellen.’ ‘Ik luister.’ Zei ik terwijl er een glimlach verscheen op mijn mond. Hij liep voorzichtig naar me toe, hij duwde me voorzichtig een beetje achteruit zodat ik tegen de muur kwam te staan. ‘Justine, vanaf het moment dat ik je zag was je al speciaal voor mij. Je was anders dan de anderen, en ik had gelijk. Als je hetgeen wat ik nu ga doen niet leuk vind, zeg het dan alsjeblieft. Ik zal het respecteren, ik beloof het.’ Zei hij nog steeds zenuwachtig. Ik knikte, benieuwd wat hij zou doen. Zijn hoofd kwam altijd maar dichter bij, tot zijn lippen uiteindelijk de mijne raakten. Veel geluk ging door me heen. Maar ook een lichte golf paniek kwam tevoorschijn. Ik had nog nooit een vriendje of iets dergelijks gehad, ik had nog nooit gekust. Wat als hij dit niet meer wou omdat ik niet kon kussen. Langzaam verdwenen zijn lippen van de mijne, en opende ik mijn ogen weer. Hij keek me verwachtingsvol aan. ‘Wow, dat was echt gênant zeg.’ Was het enige die uit mijn mond kwam.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen