Hoofdstuk 9 - Ik ben niet klein meer, hoor!
Ik werd wakker in de armen van Jake, in ons tentje. 'Goedemorgen prinsesje' zei hij en knuffelde me. 'Goedemorgen prins' zei ze en grinnikte. We bleven een tijdje liggen in onze omhelzing, tot ik mezelf omhoog wurmde, uit zijn armen. 'Hoelaat is het?' mompelde ik en vreef in mijn ogen, die nog vol zaten van de make-up. 'Half 10' zei hij en ging ook rustig overeind zitten. 'Dan ga ik over 2 en een half uur naar huis.' zei ik en zuchtte. Ik zat er zó tegenop.. maarja, toch moest het, dat wist ik wel.. Ik kroop de tent uit, en liep verder richting de grens. 'Nessssssss.' zei Jake op een zeurende toon, die aangaf dat hij wilde dat ik zou blijven. 'Nee, ik heb me bedacht, ik ga nu al terug.. anders heb ik waarschijnlijk meer problemen.' zei ik en liep gewoon door. 'Ik bel je nog wel.' zei hij en glimlachte. 'Is goed!' zei ik en gaf een kusje op mijn hand, die ik zogenaamd naar hem toeblies. Hij ving hem en gaf mij ook een luchtkusje. Ik stapte de grens over, en pakte mijn telefoon, en belde Jasper op, die zou niets verraden, dacht ik. 'Jazz.. wil je me komen halen bij de grens?' zei ik zo vriendelijk mogenlijk. 'Op de autson martin natuurlijk he!' zei ik erachteraan en giechelde. 'Natuurlijk' klonk het rustig aan de andere kant. 'Dan zie ik je zo' zei ik en hing op. Binnen 3 minuten hoorde ik zijn motor al brullen en dus stond op van de steen waar ik in de tussentijd al op gezeten had. 'Klaar om naar huis te gaan?' vroeg hij en gaf me een helm aan. Ik knikte. 'Ohja, je ouders zijn niet thuis, ze zijn aan het jagen in Alaska bij de Denali's' zei hij en greens naar me, alsof hij wist dat dat supergoed nieuws voor me was. Ik glimlachte, dit pakte beter uit dan ik dacht. Ik stapte achterop, en we reden met volle vaart richting ons huis. Ik stapte af in de garage, en liep meteen door naar de badkamer, ik had een schone douche wel nodig, Rosalie en de rest zouden me vast vinden stinken, en dat was ook niet de bedoeling. Ik deed mijn kleding uit, en stapte onder de douche. De warme straal van de douche deed me goed, en meteen voelde ik me helemaal top. Na een halfuur gedoucht te hebben, deed ik mijn jogginspak aan, en liep naar beneden. 'Hallo allemaaaaaaal!' zei ik en glimlachte naar ze. Iedereen keek met een ruk naar me om, en ik hoorde Emmett vloeken. 'Is er soms iets?' vroeg ik, bang dat ik iets fouts gedaan had.' Ik keek naar Alice, die eerst voor zich uit had gestaard, en me nu met een harde blik aankeek. 'Alice zag een visioen.. maar toen jij de kamer in kwam.. je raad het al' zei Rosalie en liep naar me toe om me een knuffel te geven. 'Over wie ging dat visioen?' vroeg ik en keek bezorgd naar Alice. 'De Volturi' zei ze en keek met ernstige ogen naar Jasper.
Er zijn nog geen reacties.