Three.
Ahw, wat zijn jullie toch super!
Hebben jullie ook tips over hoe het verder moet gaan? Veel drama? Of juist heel romantisch? Of zijn jullie allemaal perv?
Reacties en kudo's zijn nog steeds nodig voor een nieuw deeltje!
X
Hebben jullie ook tips over hoe het verder moet gaan? Veel drama? Of juist heel romantisch? Of zijn jullie allemaal perv?
Reacties en kudo's zijn nog steeds nodig voor een nieuw deeltje!
X
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (10)
kheb een foutje gevonden:
1 decennium geledenen heb recht op zijn mond nemen. Jammer.
moet toch hem zijn?
ik vind dat het wel iets romantischer moet en dat een van de twee, het liefst Niall nog blijkt te leven op een of andere manier en dat hij hun gaat zoeken dor een oproep te doen via TV ofzoiets...
en dan wordt het nouis ofzow...
en iets beters weet ik nu ook niet,
btw je verhaal is echt supergaaf!!!
Oh, MY, FUCKING, GOD!! Zayn en Niall!!! 0_0
1 decennium geledenOoww, ik vind het wel zielig dude!
Misschien een beetje romance nu, want er is al een heleboel drama, en anders wordt alles zo depri, en das ook niet echt leuk...
En stiekem ben ik een beetje een perv...Snel weer verder!!!
-xxx-
Neeeeeee, Niall und Zayn, dit kan niet waar zijn... Nu kunnen ze wel Ziall zijn daar in de hemel MAAR TOCH het is niet leuk
1 decennium geledenIk zou zelf nu voor romantiek gaan, en later weer drama... Dan word het niet zo'n "over-drama" verhaal, snap je? Haha.
neeeeee zayn nialll!!! het komt wel goed harry!!!!!
1 decennium geledenWauw, dit is echt wel heavy...
1 decennium geledenGoh als tip, misschien nu een beetje romantischer, er is nu al zoveel drama, maar misschien ben ik de enige die dat denkt. Maar je moet vooral hetgene doen waar jij je goed bij voelt.
Trouwens, echt een goede story!