Foto bij 5.

Ik luister aandachtig of er word opgenomen. Hij gaat één keer over. Hij gaat twee keer over. Hij gaat drie keer over tel ik. 'Hee, met Justin.' hoor ik dan. 'Hee Jus, met mij.. uhh Ashley.' menn ik lijk net een klein kind die altijd verlegen is denk ik bij mezelf. 'Ja dat zag ik al, ik heb namelijk zoiets als nummerherkenning' grapt hij. Ik lach een beetje, een beetje nep vind ik. 'Uhmm wat ik zeggen wou..' 'Jaah..?' zegt hij. 'Nouu..uhh, ik zit ergens mee en uhh zou het graag aan je kwijt willen.' flap ik er dan uit. 'Oke is goed, fijn dat je het wil vertellen, zal ik naar jou toe komen anders?' 'NEE!' schreeuw ik. 'Uhh sorry Jus, ik bedoel kunnen we niet ergens anders afspreken?' Verbeter ik mezelf gauw. 'Ja tuurlijk, zullen we afspreken bij het strand?' vraagt hij 'Ja is goed, zie ik je daar, ik ga er nu meteen naar toe' 'Ja is goed, tot zo, byeee.' zegt hij. 'Okee, tot zo, daaagg.' En ik druk op het rode knopje om het gesprek te eindigen. Aaah wat is hij toch lief! ik kan me niet herinneren dat een jongen zoiets eerder voor me heeft gedaan. Het voelt eigenlijk stiekem wel goed dat een jongen zoiets voor mij doet. Ik geniet er zelfs een beetje van en begin helemaal te glunderen. O ik moet nu wel opschieten straks staat hij de hele tijd op mij te wachten. Ik trek gauw mijn vans en mijn jas aan. En doe de deur open en wil naar buiten lopen en de deur achter me dicht trekken. Maar dan...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen