-Justine-

De rondleiding was bijna afgelopen, ik moest alleen nog maar de slaapkamer zien. Ik was een beetje bang hoe die eruit zou zien, dit was immers een klein appartement waar je normaal maar met 2 of 3 mensen inwoont. Ik werd wakker geschud uit mijn gedachten door Louis, ik keek met een verbaasde blik waardoor iedereen moest lachen. Ik keek de kamer rond, en ik moet zeggen ze hadden dit best goed ingericht. Er lagen 3 dubbelmatrassen op de grond en 2 grote kasten die 2 muren in beslag namen. Op sommige plekken was er nog plaats, dus ik vond het best goed ingericht. 'Oke Justine jij moet dus bij mij slapen, aangezien er altijd dubbelmatrassen liggen.' Zei Harry met een big smile op zijn gezicht. 'Euhm, ja, oke, euhm.' Ik kon mezelf wel voor mijn hoofd slaan, natuurlijk vond ik het goed dat ik naast hem mocht slapen. 'Ik denk dat ik mijn koffer maar eens ga maken.' Mompelde ik terwijl ik me omdraaide. 'Wacht wij gaan mee hoor.' Ik knikte als teken dat ik het goed vond, en liep door. Ik liep de trappen af naar buiten. Ik werd met een harde ruk weer terug getrokken en belande op de grond. 'Ow sorry, dat was niet de bedoeling.' Zei Harry. 'Het is niet erg, maar waarom deed je dat?' Harry opende zijn mond om iets te zeggen maar Niall was hem voor. 'Fans, paparazzi, je weet maar nooit.' 'Maar zij weten toch niet dat jullie in België zijn?' 'Neen, maar ze volgen ons en we willen niet dat jij lastig gevallen word door onze fans of paparazzi.' Zei Liam nu. 'Oh, ja oke, dus wat willen jullie dat ik doe?' 'Gewoon een klein beetje vermommen zoals ons.' Zei Niall. Ik knikte en deed mijn zonnebril op samen met mijn capuchon. Deze keer kon ik dus wel rustig naar buiten lopen. Mijn huis was eigenlijk gewoon aan de overkant van het appartement dus was het ten langste 20 seconden lopen. Bij de voordeur aangekomen draaide ik meteen de sleutel in het slot, en liep naar binnen. De jongens volgden me op de voet, ik vond het eigenlijk wel grappig, het waren precies een paar honden. Eenmaal in mijn kamer nam ik mijn koffer en smeet die op de grond in het midden van de kamer. Ik liep door naar de badkamer om mijn tandenborstel, tandpasta en nog zo’n dingen te nemen. Toen ik alles had liep ik met mijn handen vol terug naar mijn kamer, en gooide alles in mijn koffer. De jongens stonden met z’n 5 mijn kleren uit te kiezen. 'Hallo, dat kan ik zelf ook nog hoor.' Zei ik. Ze keken direct mijn kant op en schenken me allemaal een grijns. 'Dat wist ik niet.' Zei Zayn met een uitdagende blik. 'Ha ha ha, wat zijn we weer grappig vandaag.' Ze schoten allemaal in de lach, en blijkbaar hadden ze veel invloed op mij want ik begon direct mee te lachen. Liam liep met zijn handen vol kleren naar mijn koffer en liet alles erin vallen. Terwijl Harry er nog een paar schoenen bij gooide. Zelf nam ik nog de oplader van mijn iphone en mijn head phone gooide ik er ook nog bij. Ik ritste mijn koffer dicht en liep de trap af. De jongens volgden me op de voet. Ik opende de deur en meteen sloeg de frisse wind in mijn gezicht. Ik zette vlug mijn zonnebril en mijn capuchon weer op. Toen we in het appartement waren pakte ik direct mijn koffers uit. Eenmaal klaar ging ik bij de jongens zitten die net een film gingen kijken.

Het was al 23u30 en ik besloot maar eens te gaan slapen. Ik ging naar de badkamer en kleedde me om, poetste mijn tanden en liep vervolgens de deur uit, op weg naar de slaapkamer. Ik zei onderweg nog vlug gedag naar de jongens en deed vervolgens de slaapkamer deur open. Voorzichtig liet ik me vallen op het bed, en vrijwel meteen viel ik in een diepe slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen