Foto bij 011

Megan-Nicole Moore


Ik open mijn ogen langzaam en trek de dekens nog even over me heen. Als ik een pling hoor van mijn Iphone graai ik met mijn hand naar mijn nacht kastjes en pak mijn Iphone. Ik kijk eerst nog snel op de wekker, 'tien uur.' mompel ik bij mezelf en ik ontgrendel mijn telefoon. Vanavond sleepover bij mij met Elana! We gaan vanmiddag al zonnen kom je ook? x Tamara. Ik glimlach en sms haar snel terug; Ja lijkt me leuk! Ik kom er zo aan! Ik sla de dekens van me af en doe de gordijnen open. Ik doe het raam open en voel de hitte al tegen mijn huid aan. Ik doe snel het raam weer dicht om de koelte binnen te houden. Ik doe ook de gordijnen weer dicht en loop naar beneden om daar een ontbijtje klaar te zetten. Ik eet snel wat muesli en loop daarna weer naar boven om te douche. Als ik klaar ben met douche droog ik me af en loop mijn inloopkast in. Ik trek een leuk setje aan en pak alvast spullen in voor vanavond. Als ik alles heb poets ik snel mijn tanden en fohn ik mijn haren die ik dan los over mijn schouder laat hangen. Ik doe make-up op en spuit wat deo onder mijn armen. Ik hoor een pling van MSN en sprint naar mijn laptop toe die ik van de grond af pak en op bed gooi. Ik klap hem open en zie dat Louis iets tegen me gezegd heeft.

Jakeey!: Wazup Girlie!

MEGANxNICOLE: Nothin Jaks. Did you sleep well?

Jakeey!: Yes! What are you going to do today?

MEGANxNICOLE: I have a sleep-over with two friends and today i'm going to lay down in the sun and do nothing.

Jakeey!: okay! I have to go now, talk to you later!

Jakeey! is offline

Ik haal mijn schouders op en hoor de bel beneden gaan. Ik pak snel mijn camera en laptop in en neem mijn tas mee naar beneden. Ik doe de deur open en zie Elana staan. 'He sweetie!' Ik geef haar een kus op haar wang en trek snel mijn sandalen aan en pak de auto sleutels uit het kastje. Ik doe de deur achter me dicht en draai hem opslot. 'Nice outfit babe.' complimenteer ik Elana. Ze complimeert mij ook en gooien onze tassen in mijn busje. We stappen in en rijden weg richting Tamara. Als we bij Tamara's huis verbaasd van de grootte zijn we niet meer, ik parkeer mijn auto voor de deur en stappen uit. We pakken onze tassen uit de auto en ik draai hem opslot. We lopen naar de voordeur en bellen aan. De voordeur wordt open gedaan door Tamara die een big smile op haar gezicht heeft. 'Wazup Bitchas!' We lachen wat en geven elkaar een knuffel. We lopen de hal in en we lopen rechtstreeks naar Tamara's slaapkamer. Als we in haar kamer zijn gooi ik mijn tas op haar bed en pak ik mijn bikini uit mijn tas net zoals mijn laptop en camera. Als Tamara en Elana ook klaar zijn lopen we naar beneden, Ik leg mijn spullen buiten neer op een ligbed en loop daarna weer naar binnen om in de keuken wat te drinken voor me te halen. 'Ik wil ook wat te drinken!' Gilt Elana en ik besluit ook maar wat voor Tamara mee te nemen. Ik loop met cola gevulde glazen terug naar buiten. Ik zet ze neer op de tafeltjes naast de ligbedden. 'Mijn Tamagotchi is net overleden' Zegt Tamara achter ons en trekt een pruillipje. 'Dan start je toch een nieuwe op?' Ik loop naar haar toe en pak het kleine apparaatje uit haar hand. Ik pak een klein stokje van de grond en prik hem in het kleine gaatje. Hij maakt een raar geluidje en ik geef hem terug aan Tamara. Ik trek mijn jurkje uit en ga in mijn bikinin op het ligbed liggen. Als ik mijn mobiel hoor afgaan pak ik hem op en neem op. 'Met Megan-Nicole.' He Megan met Louis, heb je wat te doen vandaag? 'Ik ben met twee vriendinnen aan het zonnen en vanavond ga ik dan bij Tamara blijven slapen.' Tamara kijkt me aan en vraagt wie het is. Ik zeg stilletjes 'Louis' Elana kijkt ons vragend aan en haalt dan haar schouders op. 'We kunnen wel skypen?' Schreeuwt Tamara, 'Wil je dat?' vraag ik aan Louis. Ik hoor wat gemompel op de achtergrond 'Ja lijkt ons leuk!' Hoor ik Louis vrolijk zeggen. Ik geef mijn skype door en hang dan op. 'Elana ben je klaar om One Direction te ontmoeten?' Ze kijkt ons met open mond aan en begint dan te gillen. 'Ja tuurlijk!' Tamara en Elana slepen hun bedden naast die van mij en zetten hun zonnebrillen op. We krijgen een vrienden verzoek binnen op skype. Ik druk op accepteer en stuur meteen een verzoek voor videogesprek. Ik zet ook mijn zonnebril op en wacht tot ze accepteren. 'Hij poepte.' Zegt Tamara en laat haar Tamagotchi zien. Ik lach, 'Hoe heet hij of zij?' Ik kijk Tamara aan, 'Hij heet Bernard.' Ik schiet in de lach en Elana lacht mee. We hebben niet door dat de jongens het videogesprek al hebben geaccepteerd. Tamara kijkt ons nep boos aan en ik kijk naar het scherm en begin te zwaaien naar de jongens. Ze zwaaien vrolijk terug, 'Jongens dit is Elana!' Elana zwaait en glimlacht wat en de jongens zwaaien ook terug naar haar. 'Ik wil zwemmen.' Ik schuif de laptop op Elana's schoot en sta op. Ik rek me uit en zie dat Elana de laptop omdraait zodat iedereen mij kan zien. Ikleg mijn zonnebril op het ligbed en pak de laptop weer van Elana's schoot en zet hem op het bed. Ik sluit de stereo aan op de laptop en zet het nummer starship van Nicki Minaj op. Ik loop naar het zwembad en voel met mijn teen aan het water. Ik werp een pruillipje naar de andere. 'Tamaraa! het water is koud!' Tamara rent op me af en duwt me het water in. Ik ga kopje onder en zie iemand anders ook het water in springen. Ik kom weer boven en klim het zwembad uit. Ik ren naar de rotsen en klim een trappetje op. Ik kom bij een glijbaan aan en ga er met mijn buik op liggen. Ik zet mezelf af en glij naar beneden. Ik duik naar beneden toe en kom een stukje verder weer boven. Ik klim weer uit het zwembad en haal het elastiekje van mijn pols af en bind mijn haar in een hoge staart. Ik pak mijn drinken van het tafeltje en neem een grote slok. Iedereen is met elkaar in gesprek behalve Louis. Louis kijkt alleen mij aan en ik glimlach naar hem. 'Ik heb honger.' Begin ik te zeuren en pak de laptop op. Ik ren er mee naar de keuken en zet hem neer op kook eiland. Ik open de koelkast en zie niks intressants. Ik open wat kastjes en vindt snel een zak chips. Ik ga op een kruk zitten en maak de zak open. Ik kijk de jongens aan terwijl ik langzaam en chipje in mijn mond doe.

--
Hij hoort langer maar we hebben hem maar in 2 delen gesplitst. Het volgende hoofdstuk komt er zo snel mogelijk aan! reacties zijn altijd welkom en ze geven me ook meer motivatie ;DDD!

Reageer (2)

  • Spoonhead

    OMG IM YOUR BIGGEST FAN
    I LOVE YOU AND YOUR STORY SO FREAKING MUCH
    DONT STOP WRITING
    I LIKE IT SOOOOO MUCH
    I LOVE YOU
    DO YOU LOVE ME TO
    okebeetjelangereactie:$ haha

    1 decennium geleden
  • Jialler

    me likes a lot. muahaha, bernard. i just love that name. (: xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen