Foto bij OO2. -- Moving to England.

Bella Thompson.

Zo zat ik een dag later in mijn kamer de allerlaatste spullen in dozen te stoppen. Foto's van highschool en andere belangrijke dingen uit mijn leven gingen allemaal mee. Jammer vond ik dat ik James kamer nooit meer zo zou terug kunnen zien. Het was altijd zijn domein. Met betraande ogen bekijk ik de foto die in mijn handen ligt. Een foto van James, mijn ouders en ik. Snikkend stop ik hem in de doos en doe hem dicht. Ik pak een dikke stift en zet er 'breekbaar' op. Nadat ik die doos bij alle andere dozen heb gezet loop ik zachtjes de trap af waar ik mijn ouders zie. " Hoi pap, mam " Ik geef ze een kus op hun wang en pak een flesje water. " En Bella heb je zin om te gaan verhuizen, we hebben er nog niet echt over horen praten ? " Ik slik het water door en zucht. " Ik wil niet alle herrineringen hier aan James achterlaten. " Met betraande ogen kijk ik hen aan. Ze slikken een brok uit hun keel en komen op mijn aflopen. " We komen hier vaak terug, je familie woont hier ook nog. We snappen je punt we hebben er over na gedacht, en we houden dit huis. We willen niet dat zijn kamer word veranderd. " Glimlachend kijk ik mijn moeder aan en pak haar nog steviger vast. " Ik pak even mijn handbagage, zullen we dan naar het vliegveld gaan. Het is nog een eind rijden. " Opgelucht kijken mij ouders me aan en ze zeggen dat het goed is. Snel ren ik weer de trap op waar ik voor de laatste keer mijn lege kamer door kijk, en pak snel mijn spullen waarna ik de deur sluit. " Bye old room. " Fluister ik en loop dan zachtjes naar beneden waar ik in de auto ga zitten achterin bij mijn ouders. Op weg naar het vliegveld.

Na een lange rit van een paar uur komen we aan op het vliegveld. Ik rek me uit waarna ik mijn ouders help met de koffers uit de achterbak te halen. Al snel zijn we in het vliegveld en ingecheckt zodat we niet met die koffers hoeven te zeulen. Na nog een starbucks koffie lopen we naar de douane waar we zonder moeite door heen lopen. Mijn ouders willen nog bij een paar winkeltjes kijken waarbij ik toestem. " Bella dit jurkje is mooi ! " Ze houd een jurkje voor haar waarbij ik nee schud. " Ik wil pas nieuwe dingen in Engeland. " Mama kijkt me lachend aan waarna ze haar hoofdschud. Alsnel word onze vlucht omgeroepen en lopen we naar onze gate, waar we even moeten wachten om het vliegtuig in te gaan. Al snel zitten we in het vliegtuig waar ik aan het raampje ga zitten naast mijn moeder. Ik doe mijn muziek aan van mijn iPod en stop de oortjes in mijn oren. Wanneer iedereen in is gestapt doen de stewardessen hun ding en al snel begint het lampje te branden van de gordels. Ik doe mijn gordel om en voel dat we beginnen te rijden, waarbij ik uit het raam kijk. Al snel stijgen we op. Na een vallen mijn ogen dicht waarna ik gelijk in een diepe slaap val.

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen