Foto bij O4.

8 abos! Love you guys(H)

Zayn pov

De interviewer stelde zich voor en begon meteen met de vragen. 'Hi, guys! Ik ben Jake, aangenaam.' Hij glimlachte er vriendelijk bij. 'Dus, door naar de vragen! Er staat weer een grote tour voor de deur. Waar verheugen jullie je het meest op?' De meesten van ons gaven antwoorden zoals mensen kunnen entertainen of het zingen voor een enorme zaal vol gillende meiden. Er kwamen nog meer van de gebruikelijke vragen, hoe lang staan jullie voor de spiegel, wanneer zijn jullie voor het laatst thuis geweest en zo ging het nog wel even door. 'Wat zouden jullie er van vinden als er een van jullie homo was?' We keken allemaal even geschrokken op maar daarna begon ieder zijn antwoord te geven. 'Ik zou evenveel van degene houden, het is nog steeds de zelfde persoon en een van mijn beste vrienden. Ik heb sowieso niets tegen homosexualiteit' Zei Louis, hij leek een beetje geïrriteerd door de stomme vraag. Harry, Liam en ik zeiden ook dat het ons niets uit zo maken. Dat was ook zo. Ik bedoel, iedereen is anders toch? Dat is juist zo geweldig. Ondertussen staarde Niall moeilijk voor zich uit. Toen hij antwoord moest geven op de vraag werdt hij rood en begon iets te stotteren wat leek op een 'Mij ook niet' Bezorgd pakte ik even de hand van de blonde jongen en kneep er zachtjes in. Dit leek hem alleen maar meer te verwarren. Hij werdt alleen maar roder en zelfs zijn ogen begonnen waterig te worden. Iedereen keek hem nu bezorgd aan. 'What's wrong, Nialler?' Vroeg Louis. 'Niets! Ik ga even buiten een luchtje scheppen.' Riep hij en rende de kamer uit, een aantal verbijsterde jongens achterlatend. 'Wat is er met hem?' Vroeg Jake een beetje achterdochtig. Waarschijnlijk hopend op een leuk geheim. 'Hij voelde zich vandaag de hele dag al niet zo lekker' zei ik. 'Ik ga wel even bij hem kijken. Gaan jullie maag door met het interview hoor.' En weg was ik. Op zoek naar de kleine blonde Ier die zojuist overstuur was weggerend.

Sorry dat het een kort stukje is,
het bleek minder lang te zijn dan ik had verwacht.
Waarschijnlijk zal ik ook wat minder hoofdstukken kunnen
activeren omdat de vakantie alweer voorbij is en school het
zo leuk vind om mij bergen huiswerk op te geven. (huil)

x

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen