Untill I found you ||134|| Amynthas
Met zen vieren komen we aan bij een leuk uitziende nachtclub. Bill wou eens een keer iets anders waardoor we buiten de stad zijn gaan zoeken naar een leuk uitgaansclub en hier zijn we terecht gekomen. Tom zijn handen glijden naar mijn heupen en glimlachend draai ik me om en druk een kus op zijn lippen. 'Wil je wat drinken schatje?' schreeuwt hij in mijn oor om boven de muziek uit te komen en glimlachend knik ik. Tom mengt zich door de menigte terwijl ik nog gewoon door dans. Ik voel twee armen rond mijn middel en draai me glimlachend om maar als ik zie dat het Tom niet is maar een of andere jongen duw ik zijn handen weg. 'Doe niet zo flauw' schreeuwt hij in mijn oor en legt zijn handen op mijn kont en ruw sla ik ze weg en net op dat moment komt Tom aangelopen en snel ga ik naast hem staan en pak de cola over. Tom kijkt de jongen woedent aan maar snel druk ik een kusje op zijn lippen als teken dat alles goed is. 'Heeft hij je aangeraakt?' schreeuwt hij in mijn oor en om mezelf en vooral de jongen te redden schud ik mijn hoofd.
Emily komt naar me toegelopen en drukt een kus op mijn wang. 'Blij dat ik je zie' zegt ze en lachend kijk ik haar aan. Ik ben even buiten gaan staan omdat ik me ineens niet zo lekker voelde. Emily pakt een pakje sigaretten uit haar zak en steekt er een op. 'Wil je ook?' vraagt ze en even twijfel ik. Ik heb nog nooit gerookt en zie Tom en Bill wel altijd met een sigaret in hun handen. Eentje zal vast niet erg zijn. Ik knik en neem er een van haar aan en laat de rook door mijn lichaam glijden. Zo slecht is het niet. Ik wil nog een trekje nemen als een beroerd gevoel mijn lichaam overneemt en voor ik het weet ligt mijn avondeten op de grond. Snikkend zak ik door mijn knieen en sla mijn handen rond mijn buik waarna er nog een lading over mijn lippen rolt.
Reageer (1)
zis zwanger zeker weten(baby)
1 decennium geleden