Foto bij 19.

Tadááá!

Langzaam opende ik mijn ogen en keek naar het witte plafond boven me. Ik dacht aan gisteravond en grijnsde. De avond was verder prima verlopen: ik had keurig alle gerechten naar Mara en Matthew gebracht en zelf had ik samen met James genoten van het eten. Mara en Matthew hadden ons na het eten bedankt en waren naar het strand gegaan. James en ik hadden de afwas gedaan, wat uitgelopen was op een soort van waterballet met schuimgevecht. Mijn kleding hing op het moment nog over de rand van mijn balkon om te drogen. De deur van mijn kamer ging open en ik zag Mara staan.
“Hee Maartje! Kom erbij!” zei ik blij en klopte naast me op het bed. Mara plofte naast me in het warme bed en trok de dekens over zich heen.
“Hoe was het gister?” vroeg ik haar nieuwsgierig.
“Ooo Jas, het was echt geweldig! Ik ben je eeuwig dankbaar. We zijn naar het strand gelopen en hebben daar heel lang nog zitten praten en…”
Haar zin werd afgebroken doordat er op de balkondeur werd geklopt.
“Wat zullen we nou krijgen?”
Snel stapte ik uit bed en trok de gordijnen open. En daar stond hij: Taylor. Ik opende snel de deuren zodat hij binnen kon komen.
“Goedemorgen sunshine!” begroette hij me vrolijk en hij drukte een kus op mijn lippen.
“Kon je niet gewoon via de voordeur komen?” vroeg ik grijnzend.
“Ach, ik wou weleens iets origineler doen. O en ook goedemorgen Mara.”
“Goedemorgen! Ik eh, ik ga me even aankleden!” zei Mara en verliet snel mijn kamer.
Taylor draaide de deur op slot en liep langzaam naar me toe. Weer plantte hij zijn lippen op de mijne. Ik legde mijn armen in zijn nek, terwijl Taylor me langzaam achteruit duwde. Ik voelde hoe de rand van mijn bed in mijn knieholtes kwam en ik liet me achterover vallen. Taylor schoof me wat naar boven om vervolgens voorzichtig boven op me te gaan liggen. Zijn lippen branden op de mijne en zijn handen gleden langs mijn lichaam. Zijn handen pakte de onderkant van mijn shirt en trok deze omhoog, zodat ik alleen nog in mijn ondergoed lang. Ik trok zijn shirt ook uit en ik voelde hoe zijn warme lichaam op de mijne lag.
“Heb je vandaag de hele dag vrij?” vroeg Taylor.
“Ja.”
“Dat komt mooi uit!” Taylor greep twee kaartjes uit zijn kontzak.
“Het concert van Beyoncé. Vanavond om half 9!”
“Aaa, wat lief!” en ik drukte mijn lippen weer op de zijne. Taylor legde de kaartjes op mijn nachtkastje en draaide zich weer naar bij toe.
“Maar gelukkig is het nog lang geen half 9!” Zijn lippen vonden de mijne weer en niet veel later draaide onze tongen om elkaar heen. Overal waar Taylor’s handen kwamen bleef een warm gevoel achter. Op deze manier werd het wachten op het concert een stuk makkelijker!

Reageer (3)

  • Ante

    Verdeeer ! ;D

    1 decennium geleden
  • MERTENS14

    snel verder!

    1 decennium geleden
  • lizzystyles

    Niceee !

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen