Untill I found you ||133|| Tom
Tom
'Zullen we vanavond uitgaan?' murmel ik zachtjes in Amynthas haar oor. Vrolijk kijkt ze me aan en knikt. 'We nemen Bill en Emily toch ook wel mee?' Beide kijken ze op bij het horen van hun naam. 'Uit gaan, vanavond.' Bill klapt vrolijk in zijn handjes. Levi kijkt even naar Bill en klapt daarna ook vrolijk mee. Volgens mij heeft hij geen idee waarom Bill vrolijk is, maar het ziet er wel leuk uit.
Amynthas staat op en met een pruillip kijk ik haar aan. 'Wat ga je doen?' Lachend drukt ze een kus op mijn lippen. 'Ik ga even een oppas bellen voor Levi, zodat een van ons niet thuis hoeft te blijven.' Ze laat haar hand uit die van mij glijden en loopt richting de telefoon. Ik blijf haar nakijken met een glimlach op mijn gezicht. Ze doet iets met me. Ze maakt me altijd vrolijk en blij, laat me lachen om de meest domme dingen en laat me voelen alsof ik haar altijd bij me wil hebben.
'Klaar,' glimlacht Amynthas, 'om tien uur komt ze. Dan hebben wij nog de tijd om ons klaar te maken en alles en dan ligt Levi al op bed.' Ik knik en druk een kus op haar slaap. 'Zullen we ons dan zo even gaan douchen?'
'Alweer?' Met een grijns op mijn gezicht knik ik. 'Vanmorgen wou je ook al "douchen", daar trap ik niet nog een keer in Kaulitz.' Ik trek een pruillip.
'Oké, oké,' geeft Amynthas zich over na een tijdje. Ik pak haar hand vast en trek haar mee naar boven. Wat houd ik toch veel van mijn meisje.
Er zijn nog geen reacties.