De volgende ochtend word ik al vroeg wakker. Vandaag gaan we met alle klassen naar een musical. Zachtjes stap ik uit bed. Ik kleed me aan en loop naar buiten. Ik loop naar de trap op Broadway en ga erop zitten. 'If I lay here, if I just lay here..' zing ik zachtjes. 'Let's waste time, chasing cars'. Opeens hoor ik een stem achter me die meezingt. Ik draai me verbaasd om. Is dat nou Cody? 'O hi,' zegt hij. 'Wait, aren't you Eef?' Ik knik en cody springt op. 'Good to see you again! Why are you here?' vraagt hij. 'With school. But if you mean why I'm here so early, I couldn't sleep and I just thought...' 'Yeah, me too. So, how is your boyfriend Niall?' Ik zucht. 'He isn't my boyfriend anymore. See you later!' Snel loop ik naar het hotel. Gelukkig heeft niemand door dat ik te laat ben. Als iedereen z'n ontbijt op heeft lopen we naar het theater. Naast mijn plaats zie ik Cody zitten. Ik lach en stel Jenna, Noëlle en Ashley aan hem voor. Als de musical afgelopen is haast ik me naar buiten. Steph staat al te wachten bij de bioscoop. Als ik haar zie geef ik haar een knuffel. 'How are ya?' vraagt Steph opgewekt. 'I'm fine, and you?' vraag ik. 'Me too. Shall we go to Nandos? I'm hungry.' We vinden al snel een plekj en Steph n ik kletsen aan een stuk door. Over school, over jongens, maar ook over het leven in New York. Om 4 uur lopen we weer naar buiten omdat ik met Jenna en Noëll heb afgesproken om nog even naar een dvdwinkel te gaan. 'See you later!' zeg ik opgewekt en ik haast me naar het hotel. Daar zitten Jenna en Noëlle al te wachten. We lopen naar de dvdwinkel en daarna kleden we ons om, want we mogen vanavond uit. Ik loop op mijn hoogste hakken naar de kamer van Selina en Debby. Gelukkig geven ze me een paar flessen drank mee die ik onderin mijn tas stop. Jenna en Noëlle mogen echt niet weten dat ik vanavond dronken wil worden. Ik loop naar ze toe. 'Zo, we kunnen gaan.' Samen lopen we naar de club waar het feest is. Gelukkig mogen we meteen doorlopen. Eerst dans ik wat, daarna krijg ik dorst en ik vraag een glas water bij de bar. Ik drink het water in een keer op en bij de wc's vul ik mijn glas en een flesje met drank. Het glas drink ik meteen leeg, het flesje neem ik mee naar de dansvloer. Ik neem een paar grote slokken en loop naar Noëlle en Jenna toe. Ik ga door mijn enkel. 'Shit, verdomme, klote hakken!' roep ik. Jenna pakt me bij mijn arm. 'Gaat het wel Eef? Je ruikt naar drank. Heb je gedronken?'

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen