-weer een abo verloren, sommige mensen hebben geen gevoel he?-
-esther gaat een lange reactie plaatsen woot (is de bedoeling)-

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • GossipGirl21

    Super echt waar mooi geschreven

    6 jaar geleden
  • miemstyless

    Zozozo, dus we doen een wedstrijdje langste reactie he!!!
    Nou dan doe ik ook wel mee BOEM BAM BENG!!!!
    Het is een super leuk en spannend verhaal, maar.... WAAROM MOEST IK NU AL WEG?? NEEEEEE:(. Okeee ik kraam dus ook mega veel onzin uit. En nu heb ik een discussie met my daddy, omdat ik niet wil dat hij mee leest naar wat ik typ. Whaaha ik win. Okee dit stuk moet je maar snel vergeten. Ik vind het altijd super leuk als je een reactie plaatst bij mijn blog. En de laatste was super lang, dus krijg je hier ook een super lange reactie op!! yeaaaaah menn. Nu ben je vast en zeker heel erg trots op je Chinese nichtje!!! Jaaaaah maar ik ben ook heel trots op mijn hollandse nichtjee hoor!! Ik verlang ook naar een super melig en gezellig gesprek op msn met jou. Ik lig altijd dubbel als ik zo'n msn gesprek heb met jou. Mandy+Vera=gezellig/vrolijk/knettergek/melig/lol!!! Wat zou ik op dit moment zonder jou moeten. Ik weet het andwoord al: NIKS. Hoe gaat het eigelijk met je partytent en is mijn opgestuurde pakketje nog lekker warm, wat was het ook al weer. OJAAAAA een slaapzak!!! haha kwam ffiez niet op de naam. En nu denk jij vast en zeker: die is helemaal knettercrazygestoordgekkasikfjndjgmfwhdmnbwqdjne. En dan zeg ik (heel vrolijk/droog): JAAAAA:D met zo'n vette big smileeee. Ik heb nu vakantie, maar vind het jammer dat jij nu geen vakantie heb want anders konden we weer lol maken op msn. Yeaaah ik denk/weet zeker dat mijn dinkie bericht de langste is. Nu voel ik me vet stoer menn want ik heb gewonnen!!! yeaaaah ahah owjeeeeeaah ahah *doet overwinningsdansje*. Mag ik trouwens je aderes, dan kan ik je een officiële chinese brief schrijven zodat ikjij die tekentjes kan leren. Okeee kraam dus echt heel veel onzin uit ik schrijf dus echt heel serieus!!! haha duel met mezelf. Maar skatjeee 1 ding moet je onthouden: Het maakt niet uit hoelang dit bericht is als je maar weet dat ik van je hou en dat ik ontzettend veel om je geef.
    Xxxx iloveyousoverymuchandmisyouthemostoftheworld.(K)
    P.s yeaaah dat doet iedereen dus ik ook. Spreek je gauw op msn en sorry voor dit ontzinnige bericht!!!

    1 decennium geleden
  • TeamNosh

    ik ben het met Esther eens. ER zijn mensen die geen gevoel hebben. Maar als je wilt wil ik je verhaal wel promoten. hahah niet dat het veel zin heeft want naja we hebben denk ik bijna de zelfde mensen die een abbo hebben maar dat maakt niet uit. Kunnen het altijd proberen. Nou en ik vind je verhaal gewoon supper en dat er nou mensen zonder gevoel bestaan kan ik persoonlijk ook niets aan doen. Of je moet denken dat ik dat wel kan, maar ik denk het toch echt niet. O wat schrijf ik toch weer veel onzin op. Maarja dat vind ik wel leuk om te doen. Haha volgens mij wordt deze reactie langer dan die van Esther. Zal ik anders nog even door gaan met onzin uit kramen?? O haha dat doe ik al. Nou ik zeg nu alleen nog maar SNEL VERDER(typing)

    xoxo(cool)

    ps. Ik heb Esther volgens mij echt ingemaakt met de lange reactie :P

    1 decennium geleden
  • Yestherday

    Super Mooi<3
    Echt geweldig
    En het klopt dat sommige mensen geen gevoel hebben, want ik ben 6 abo's of meer verloren,
    Maar jij had voor mij een lange reactie geplaatst, wat superdeduper lieff was, dus die krijg je natuurlijk ook terug.
    Wat een @#fdfasd fans, Zoiets doe je echt niet, nee
    Zulke mensen ga ik echt een keer opzoeken hahahahha
    Nee, dat denk ik niet, maar zou wel grappig zijn, niet??
    Die dokter, kan beter een cursus namen uit spreken gaan volgen
    Super<3
    x
    ps. hopelijk lang genoeg, sorry voor de onzin

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen