Nikita rent naar beneden.
' Heey zussie! Ik denk dat ik iets op mag, en moet btw, zoeken op internet. Het is een half uur later, ga lekker naar buiten. Dit is dringend en btw, Jayz is het goed dat Teera komt als ik zorg dat ze niet gesnapt wordt? I can promise!' roept ze zowat.
Okee bekentenis!
Ik zit hier beneden. Zonder dat iemand me ziet, maar hé, wat moet ik anders?
' Pff, ga maar computeren hoor.' zegt Dana geërgerd.
' Euhm, over dat Teera, hoe wou je dat voor elkaar krijgen?'
' Met een kamer waarin jullie haar niet zien enne...'
' hoe komt ze in die kamer?'
' euhm...' Nikita, owh die weet dat ik hier zit, kijkt vragend om hulp in het rond. YES!
En dat is waar ik nodig ben!
' Heey people'
' Weet jij of...'
' Ik denk het niet he!'
' Damn! dat is mooie... ik moet toch weten wat er gebeurt in mijn huis!'
' Jayz! Wow dat klonk vaag, als je niet wil dat ik kom, dan niet!'
' Nee, nee, nee! ik vind het geweldig als je wel komt. Wat boeit het ook, maar ik word echt boos als mijn moeder er achter komt!'
' Top thanks Jayz!' roept Nikita, ' nou, ik kom misschien zo wel even. Moet wat opzoeken!'
' Zal ik helpen? Het is immers iets wat...'
' Daar zijn we. Weet je, jij hebt het er al zo druk mee! Dus nee! Ga maar!'
' Okee, geef je me wel de info?'
' Ja duhh!'
' Nikki, je bent the best!'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen