Foto bij Chapter One.

Jaimy's POV:
Na een tijdje nam ik en ook Melissa afscheid van de jongens. Voordat wou ik wou weglopen gaf Harry me een knuffel en een briefje. Met een glimlach nam ik afscheid en terwijl ik terug liep kwam ik Caroline tegen. Dé echte Caroline Flack. Caroline werpte me een vuile blik toe en ik haalde zuchtend mijn schouders op. Toen we terug liepen naar het sttion praatte Melissa weer over Zayn. De trein kwam eraan en we stapten in. Onderweg naar huis dacht ik na over Harry. Ik opende het briefje en ik zag Harry's nummer met de teskt Call me, beautiful erop. Ik glimlachte en ik stopte het briefje in m'n tas. Toen we in Amsterdam aankwamen nam ik afscheid van Melissa en ik stapte op de fiets. Toen ik thuis kwam was iedereen al naar bed. Wel logisch want het is nu al half 1 s'nachts. Ik liep naar boven, poetste m'n tanden, trok m'n pyjama aan en even later viel ik uitgeput in slaap. Die nacht droomde ik zoals gewoonlijk over Harry. De volgende ochtend kon ik het nog steeds niet bevatten dat ík Harry Styles heb ontmoet. Maar dat niet alleen. Hij gaf me ook nog zijn nummer. Ik liep naar beneden en ik at weer rustig m'n eten. Daarna deed ik alles wat ik moest doen zoals douchen en omkleden. Ik pakte twijfelend m'n telefoon en ik begon met Harry te smsen. Hi there, It's me, Jaimy. I thought that we maybe can do something fun today? If you don't need to work or to perform. x Ik drukte op de zend knop en ik ging maar wat tv kijken. Een halfuurtje ging mijn telefoon en ik keek wie het was. Onbekend nummer. ''Met Jaimy?'' Ik hoorde Harry zeggen dat ik in de tuin moest kijken en ik stond op. Verlegen liep ik naar de tuin die mooi was versierd met kaarsjes, rozen, en al die dingen. Een awh verliet m'n mond en ik liep naar hem toe. Hij sloeg zijn armen liefdevol rond mijn lichaam en ik knuffelde hem. Ik keek hem aan en ik glimlach. Ik vond het zo lief. Na de hele dag hebben doorgebracht met Harry lagen we samen op een kleedje, op het gras, samen naar de sterren te kijken. Ik keek hem aan en even later waren mijn lippen maar 3 centimeter van Harry's lippen verwijderd. Wat onzeker glimlachte ik en ik keek in z'n perfecte ogen. Vlinders voelde ik in m'n buik.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen