Bloody Tears of Pain [prologue]
Dit is een Jasper Hale verhaal.
Gecombineerd met wat liefde voor Edward van een ander personage.
Maar ga maar vooral van het eerste uit.
Lilly Radors
Naam: Lilly Radors
Nickname: Lil, Freak
Geboortedatum: 6-6-1992
Hobby's: Turnen, dansen, uitgaan, haar verven & muziek luisteren.
Lievelingseten: Rauwe ham.
Lengte: 1.75
Kleur ogen: Bruin
Kleur haar: van nature blond, maar ik vond het leuk om het eens blauw met zwart te verven. Ik verf het wel redelijk vaak... Ik heb nu al roze, rood, groen en nu dus blauw, gehad.
Golf/stei/krul?: lichte golf.
Karakater: Slim, niet op haar mondje gevallen, vrij hard tegenover mensen die ze nog niet kent, nieuwsgierig, doorzetter.
Trekjes die niet altijd van pas komen: té perfectionistisch en achterdochtig.
Hallo iedereen,
Ik ben Lilly Radors. Ik ben 16 jaar en woon in Forks. Ik heb het afgelopen jaar doorgebracht in Engeland en Duitsland, maar ben nu weer terug.
Over een paar dagen ga ik weer naar school. Loes weer zien! Eindelijk!
Helaas beginnen mijn trainingen dan ook weer. Maar je turnt professioneel of niet. Daarbij valt het ook wel mee hoor. Ik vind de sport leuk èn ik zie nog eens wat van de wereld.
Ik ga nu weer slapen. Ik heb nogal last van een jetlag...
X. Lilly <'3
__________________________________________
Marloes Philips
Naam: Marloes Philips
Nickname: Loes
Geboortedatum: 12-09-1991
Hobby's: Uitgaan, tekenen, met vriendinnen iets doen...
Lievelingseten: Tomatensoep en pizza!
Lengte: 1.76
Kleur ogen: blauw
Kleur haar: blond
Krul/steil/golf?: golf en heb een schuine pony
Karakter: behulpzaam, prettig gestoord... altijd blij
Hee,
Nou eens kijken... Ik ben een persoon die altijd over onzin lacht, máár, ik kán wel serieus zijn. Lilly is mijn beste vriendin en komt terug naar Forks! Ze heeft dezelfde humor als ik, maar kan ook op de momenten dat ik wil serieus zijn. We zijn gewoon een goed team!
Ik heb op het moment een absolute crush voor Edward Cullen. Ik weet dat ik hem niet zal krijgen, maar... Dromen mag altijd toch? Ze zijn overigens wel een beetje raar die Cullens... Zo gesloten enzo... heel maf!
Mijn motto is trouwens: "liefde gaat voor alles".
Maar... heel misschien moet ik zelf eerst maar ontdekken wat echte liefde nu precies inhoud...
Xx. Loes <3
Reageer (5)
Leuke voorstelling enzo x'D.
1 decennium geledenWant to read moreeee :'D
1 decennium geledenLEuk wil weten hoe het gaat lopen ik heb het zelf niet zo op twihlight verhalen maar deze klinkt wel erg tof
1 decennium geledenGeilheid
1 decennium geledenomgawd! Jasper <3
woeio!
Jacob
omgawd ahahah
NEXT!
nu ;)
(K)Xx Mel!<<3
aaaaaahhhh yes!!!!^^
1 decennium geledenZet je het begin van het verhaal er ook snel op???
Wel voor mij toch??(A)
xXx(K) <3