202020202020202020 !!!

Deze wordt een lange

Just make it !


x Sanne

She Now's That Its Fake !
*Is die HEET of is die HEET ?*

What is Her Plan ?


Lisa Pov

“NEE, gij gaat mee !” Zeg ik tegen Sanne. “Euhm ok, Bye jongens.” Bill: “Bye *knipoog* Als we in de lift staan vraagt Sanne bot: “Waarom moest ik nu meegaan?” “Hebt ge het mss ni door ofzo, wa Tom zegt enz.” We stappen uit de lift en wandelen richting kantine.” “Kijk als ge bedoelt met Tom zijn excuses. Ik weet dat Tom fake deed. Maar…” “Ma waarom zei ge dan excuses aanvaard enz.?” “Om hem te doen geloven dat ik hem geloof.” “ah.” “En ik heb een plan zodat de jongens kwaad zijn op hem.” “Wat?” “*f* Normaal gaan we vanavond naar Tom’s huis he?” “Ja” “Awel, als we morge iets vroeger opstaan Dan teken ik op Bel&Mich wat rode strepen en paar blauwe plekken en bij mij doe ik da ook. Ik heb speciaal product zodat ge het der ni vanaf krijgt alleen met wa ze hier in het ziekenhiuis hebben en het lijkt net egt.” “Wagaan we dan morge zeggen.” “Dat Tom ons geslagen heeft voor geen reden. En we doen zo normaal mogelijk, we gaan wss ook huilen ofzo, ma da zien we dan wel. Ok?” “Ok” “Das eigelijk wel een sjiek idee.” “Zeg ik. “Ok, sffs gaan we vrage aan Tom of we na zijn huis gaan, en dan ga ik straks ofzo rap mijn grote tas halen thuis en neem ik alle spullen mee ok?” “Ok.” “En dan kunnen we er morge aan beginnen.”
“Waaraan beginnen?”

Sanne Pov

Ik draai mij om en zie Th staan. “Wa bedoelde ge met eraan beginnen?” vraagt Bill
“Euhm, aan euhm,…” “Aan mekaar te schminken enz. gwn morge-avond doen we da als we bij Sanne haar thuis zijn.” Ik kijk Lisa dankbaar aan. “Ahzo.” Ik hoor wat onzekerheid in Bill zijn stem. Ik denk dat hij doorheeft dat we aan’t liegen zijn. “Alles goed?” vraag ik aan Bill. “Jaja, alleen wat moeilijk om te stappen, maar die oelewappers hier denken dat ik kan lopen dus die wandelen gwn door.” “ohh, ik zal sffs wel met u meewandelen, is da goed.” “meer dan goed."*knipoog* Ik draai me naar de rest en babbel wat mee. Ondertussen hebben we al gedronken en komt ons eten eraan. Omdat Bill zijn arm is ingegipst, help ik hem met eten. “Sanne, da vind gij wel fijn he.” “Mond toe Bel. En eet verder.” “SANNE” “Hu, ja, wat.” “Het moet wel in mijn mond he, ni in mijn neus.” Iedereen begint te lachen. “Oeps :$ Srry” “Geeft niks” Iedereen zit nog wat na te lachen terwijl ik en Bill gezellig met zijn tweeën ergens anders gaan zitten. “Hier is het gezelliger, geen gezeik van die andere.” “lolz.” We eten ruistig verder tot bill ineens iets zegt. “hu, zei ge wa.” “Ja ik zei wa gekkie, waar zit ge met u hoofd, bij Tom.” “WAT, bij die oen. Srry” “is niet erg.” “Ma wa vroeg ge nu?” “Ik vroeg, Wa is nu de egte waarheid?” “Waarheid?” “Sanne” “Ok, We gaan iets doen, ma ik mag gwn ni zegge wa.” “mij vertrouwt ge. Tegen mij moogt ge alles zeggen.” “Da weet ik Bill, en egt danke daarvoor, maar dit kan egt ni zeggen.” “ok, als ge der klaar voor zijt, moogt ge het me altijd kome zeggen.” “Bill?” “Ja” “Ik euhm, wil nog iets anders vertellen.” “Zoals?” “*zucht* Ge weet toch nog da tom zijn excuses aanbood en da ik ze aanvaarde.” “Ja.” “Da meende hij ni egt. Hij is gwn iets van plan.” “En hoe weet gij da nu.” “omda ik da zie bill, gustav zag het ook al.” “Mh, ok, ik geloof u ma doe niks dom alsjeblieft, ge weet hoe hij is.”

*Tijdsprong 's avonds*

Mich Pov

Als we bij Tom aankomen gaan we direct naar Sanne haar kamer. Sanne doet open en zegt dat we binnen mogen komen. Als Sanne alles heeft uitgelegd hoe we het gaan doen gaat iedereen terug naar hun eigen kamer. *6u.30* Ik word wakker en neem mijn kleren. Ik douch mij rap en doe mijn kleren aan. Ik wandel richting Sanne’s kamer. Als ik binnen ben zie ik da Sanne al bezig is met Bel. En inderdaad, ze heeft rode strepen en een paar blauwe plekken. Sanne is nu bezig met haar oog om die blauw te maken. Als Sanne heeft gedaan met Bel ben ik aan de beurt. Ik voel haar vanalles op mijn gezicht doen. Als ze klaar is kijk in in de spiegel en zie ik dat ik 2 rode strepen heb en een paar blauw plekken. Ook in mijn hals is er een blauwe plek. Dan is Sanne zelf aan de beurt. Lisa doet het voor haar. Sanne legt alles tegoei uit hoe en waar ze het moet doen. Als ook Sanne klaar is vertrekken we naar het ziekenhuis. We verstoppen alles goed en doen onze hoofden naar beneden zodat geen enkele dokter ons ziet. Als we in de kamer van Bill komen gaat Lisa als eerste. Ik hoor hl vragen waar Sanne is. “euhm die euhm is hier maar euhm, ze is nie egt om te zien.” “Hoe bedoeld ge?” “Sanne&Bel&Mich kom ma.” We lopen naar binnen en zien Bill’s gezicht schrikken. “omg, wa is er met jullie gebeurd,” “Euhm, als ik eerlijk moet zijn Bill, Tom.” “En verder kwam ze ni want bill begon al te schreeuwen. Even later komen ook Gustav en Goerg binnen. Als ze Bel&Mich zo zien schrikken ze ook. We leggen alles uit wat er gebeurt is en zo te zien is ons plannetje gelukt alleen Tom gaat een ramp zijn. Maar dat zien we nog wel. Even later wordt er op de deur geklopt. Bill kijkt naar Sanne en sanne knikt. “Binnen.” Als we dreadlocks zien schrikken we.[ik&Bel&Lisa&Sanne] We zien Tom binnenkomen en hij ziet ons. “Omg wat is er met jullie gebeurd?” “Da zou ik ook aan u willen vrage Tom. Waarom hebt ge hun zoiets aangedaan he.” Roept Georg. Aiai, wa moeten we nu gaan doen. “Tom denkt ge soms da ik da fijn vond gisteren he, toen ge me zo aan’t slage waard he, Lisa houdt van u, en ik van bill, Srry als ge gevoelens voor mij hebt. “ Zegt Sanne.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen